روی آوردن به استقلال؟ هشدار جدی پیشکسوت آبی به شاگردان فرهاد مجیدی

روی آوردن به استقلال؟  هشدار جدی پیشکسوت آبی به شاگردان فرهاد مجیدی

علی حاج اکبری پیشکسوت باشگاه استقلال درباره عملکرد این تیم در جام حذفی و باخت به نساجی گفت: استقلال مقابل نساجی خیلی خوب بازی کرد. نساجی فقط در پایان بازی دفاع کرد و بازی در اختیار استقلالی ها بود اما باید بگویم مخالف تغییرات مجیدی بودم. درست است، هم حسین زاده و هم امانف موقعیت ها را خراب کردند، اما امانف در موقعیت های مناسب نتوانست چند پاس بدهد و حسین زاده بهتر از امانف عمل کرد. البته این نظر شخصی منه.

وی ادامه داد: به نظرم این باخت ضرر خوبی بود. در مورد اینکه استقلال در 90 دقیقه شکست نخورد، می توان گفت رکورد او همچنان پابرجاست و در لیگ برتر شکست نخورده است. اکنون زمان حمایت از استقلال است. 6 بازی در انتظار استقلال است که حکم نهایی دارند و در نتیجه استقلال نیاز به کمک دارد.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: درست است که جام حذفی از دست رفت، اما استقلال باید برگردد و به نظرم این برگردانی لحظه مناسبی بود. در عین حال خیلی خوب بود که استقلال 90 دقیقه شکست نخورد تا رکورد شکست ناپذیری خود را حفظ کند.

نتایج مس رفسنجان در هفته های اخیر جایگاه محمد ربیعی را در این تیم متزلزل کرده است. البته حاخام قبل از روند نزولی اعلام کرده بود که تمرکزش این است که این فصل را با عسل به پایان برساند و هنوز برای فصل آینده تصمیمی نگرفته بود، اما شاید فکر نمی کرد روزهای بدی برای تیمش پیش بیاید و آینده اش در رفسنجان را از بین ببرد. از کنترل او اما عملکرد کند بعد از مس رفسنجان باعث شد تا پس از عدم پیروزی در چندین مسابقه چنین شرایطی برای سرمربی تیمش ایجاد شود.

حاج اکبری یکی از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان درباره وضعیت مس رفسنجان گفت: ربی و علیزاده مدت هاست که به دنبال بازیکن برای ساختن تیم خوب در رفسنج هستند اما مشکلاتی وجود دارد که باعث ناراحتی مردم می شود.

وی با گلایه از ربیعی گفت: اخیرا شایعه شده بود که پرسپولیس به دنبال ربیعی است یا قبلا گفته شده بود که سپاهان می خواهد نویدکیا را جایگزین ربیعی کند.

پیشکسوت فوتبال استان کرمان با اشاره به زحمات سعد محمدی مدیرعامل سابق شرکت ملی پشتیبانی ورزش مس در استان کرمان گفت: در هر فصل. با این حال اتفاقات اخیر تجربه خوبی برای ربیعی بوده که تمایلی به افزایش قراردادش با بازار داغ ندارد.

حاج اکبری در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد مس رفسنجان در دوران حضور ربیعی در این باشگاه باعث افزایش توقعات از او و تیمش شده است، توضیح داد: درست است که ربیعی با نتایج مس رفسنجان انتظارات را بالا برد، اما باید این را هم گفت که هزینه های زیادی برای این کار انجام شده است. این تیم و نتایج باید کسب شود.

وی همچنین به مس کرمان اشاره کرد و گفت: صادقانه باید بگویم که الان اکثر تیم های لیگ برتری و لیگ یک توان مالی ندارند. چهار پنج تیم در لیگ هستند که نسبت به سایر تیم ها شرایط بهتری دارند. به همین دلیل انتظار می رود مس کرمان به نتیجه برسد. آنها بودجه خوبی به حسینانی دادند و انتظار می رود این تیم تمام شود و به لیگ برتر برسد.

دیدگاهتان را بنویسید