پیشکسوت استقلال به فرهاد مجیدی برای دیدار با فراز هشدار داد

پیشکسوت استقلال به فرهاد مجیدی برای دیدار با فراز هشدار داد

استقلالی ها در آستانه آخرین دیدار لیگ برتر بیست و یکم پنجشنبه هفته جاری باید در مصدسلیمان به مصاف نفت بروند.

سیبو شهبازیان درباره بازی با استقلال و شرایط حذف نمایندگان ایران از آسیا اظهاراتی را بیان کرد.

وضعیت استقلال در هفته های اخیر را چگونه ارزیابی کرده اید؟

خدا را شکر شرایط استقلال خیلی خوب است. انسجام لازم در این تیم ایجاد شده و بازیکنان آن در هر سه خط به درستی به وظایف خود عمل می کنند. نیمکت های داخل زمین با سایر بازیکنان هماهنگی دارند و این نشان می دهد که استقلال خواسته های کادر فنی خود را برآورده کرده است.

آیا می توان این تیم را قهرمان دانست؟

خیلی خوبه که استقلال تا الان شکست نخورده. تیمی که نبازد همیشه می تواند مدعی قهرمانی باشد. این قانون فوتبال است.

بازی با مسجد سلیمان را چگونه پیش بینی می کنی؟

درست است که این تیم در انتهای جدول قرار دارد اما قطعا برای برد در خانه یا حداقل یک امتیاز مقابل استقلال بازی خواهد کرد. استقلال برای ادامه روند رو به رشد خود برای ورود به بازی برگشت باید نیم فصل را با سه امتیاز آخر به پایان برساند.

انتشار خبر استعفای فراز کمالوند و تکذیب او، استقلال چه معنایی برای کادر فنی استقلال می تواند داشته باشد؟

فراز کمالوند فصل گذشته دستیار فرهاد مجیدی بود و به خوبی از افکار او آگاه است. در نتیجه، تیم هایی که از نظر فنی و فردی ضعیف هستند، گاهی اوقات می توانند در خارج از زمین نبردهای روانی مشابهی انجام دهند تا مثلاً حریف خود را شوکه کنند. اما بعید است استقلال با چنین مشکلاتی حریف خود را دست کم بگیرد.

برخورد مجیدی و دستیارش در فصل قبل را چگونه می توان تحلیل کرد؟

به نظر من فرهاد نباید تا آخرین دقیقه بازی برای کمالوند دستش را بالا بیاورد. او باید تاکتیکی جدا از برنامه هایی که تا به اینجا داشت در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان به کار گیرد. تیم هایی مثل تیم انتهای جدول انرژی مضاعف مقابل استقلال گذاشتند. امیدوارم استقلال فصل را با پیروزی به پایان برساند.

خبر حذف استقلال از آسیا چقدر برای فوتبال ایران تکان دهنده بود؟

خبر غم انگیزی بود کسانی که فوتبال را حرفه ای تر می بینند می دانند که اوج تیم باشگاه حضور در مسابقات بین المللی است. هواداران این تیم ها دوست دارند تیمشان را مقابل حریفان خارجی بهتر ببینند. بازیکنان سعی می کنند در طول فصل سهمیه بگیرند تا در مسابقات بین المللی دیده شوند. این قطعا ضربه سختی به بازیکنان خواهد زد.

چرا چنین اتفاقاتی می افتد؟

این عمدتاً به دلیل کمبودهای مدیریتی است. مشکلات مالی و مالیاتی کمر تیم های ایرانی را خم می کند و در چنین مواقعی باعث ضربه های آنها می شود. امیدوارم این شرایط برای تیم ملی کشورمان مشکلی ایجاد نکند.

تو چی میگفتی

شنیده ام این شرایط می تواند برای تیم ملی هم خطرناک باشد. ما باید از این اتفاقات درس بگیریم. تکلیف تیم ملی کشورمان برای جام جهانی یکی دو ماه آینده مشخص می شود. امیدوارم برای تنبیه فیفا و حذف ما از جام جهانی کاری نکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید