هشدار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به فرهاد مجیدی

هشدار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به فرهاد مجیدی

شاهین کیری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این روزهای استقلال و حواشی که در خصوص سوال داوری این تیم در طول لیگ بیان خواهد شد، اظهار نظر کرد.

با توجه به حذف استقلال از دور رفت جام حذفی چه ایرادی می توان از این تیم گرفت تا در ادامه مسابقات قوی به نظر برسد؟

فعلا همه باید از استقلال حمایت کنند. البته تیمی که با 6 امتیاز اختلاف در صدر جدول است جای انتقادی باقی نمی گذارد. چگونه می توان تیم بالای جدول را شکست داد؟ البته جام را از دست دادیم اما خیلی خوب بازی کردیم. حیف شد.

انتظار داشتی استقلال هر دو جام را کسب کند؟

من معتقدم که یک تیم قدرتمند باید همه جا هدایت شود. از معتبر به نامعتبر. او نباید به هیچ چیز رحم کند. استقلال باید با تمام وجود در جام حذفی بازی می کرد اما این کار را نکرد و حالا نمی تواند ناراحت باشد. این را به این دلیل می گویم که عده ای تیمی را که فقط یک جام می برد و در جامی دیگر شکست می خورد، تیم قدرتمندی نمی دانند. ای کاش استقلال می توانست به دوگانگی برسد.

حریفان مقابل استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

استقلال 6 بازی مهم پیش رو دارد. با تیم های بالا و پایین جدول در صورت پیروزی در چهار بازی و کسب 12 امتیاز به راحتی می توانند با اختلاف 6 امتیازی با تیم دوم قهرمان شوند. در نتیجه باید بدانیم که بازی هفته های آینده مقابل سپاهان، بازی نساجی برای اعزام بازیکنان آزمون به زمین نیست.

منظورت واضح تره؟

می خواهم بگویم استقلال باید تمام تلاش خود را بکند تا سپاهان و سایر تیم ها را شکست دهد. دیگر زمان آزمایش بازیکنان در ترکیب و بازی با بازیکنان کمتر نیست. باید با تمام قدرت و توان وارد لیگ شوید. باید میزان خطا را به حداقل برسانیم. چون از این به بعد امکان جبران وجود ندارد. اگر نیم فصل اول بود می گفتیم در نیم فصل دوم انتقام می گیریم اما الان وقت برداشت است.

با وجود مرزبندی بین مجیدی و هیئت منصفه، نگران احکام نیستید؟

آنها مطمئناً نمی خواهند سؤال بپرسند. اما متاسفانه گاهی اوقات شیطنت پیش می آید. اما معتقدم استقلالی ها برای اثبات توانایی خود باید از همه حرف و حدیث ها چشم پوشی کنند و با اقتدار بازی کنند که بتوانند با دو یا سه گل حریف خود را شکست دهند. در این صورت اگر داور برای استقلال پنالتی اجرا نکند یا به ضرر او پنالتی اجرا کند، باز هم این موضوع برای استقلالی ها مهم نیست. من می خواهم بگویم معطل نکنیم، باید برویم و با اقتدار پیروز شویم تا هر اتفاقی در این حوزه می افتد خنثی شود.

بزرگان تیم استقلال چه نقشی در این میان خواهند داشت؟

افرادی مانند وریا گفوری، روزبه چسمی و حسین حسینی که کاپیتان استقلال هستند باید این تیم را جمع و جور کنند. این روزها اطرافیان تیم می توانند با وعده و وعید پای بازیکنان بنشینند. ما هم بازیکن بودیم و در پایان فصل درباره پیشنهادهای مشابه از فلان باشگاه صحبت کردیم. بزرگان تیم استقلال نباید اجازه دهند بازیکنان جوان تیم هوایی شوند. از آنجایی که پیشنهاد مالی سنگین احتمالاً ناخودآگاه پای بازیکن را شل می کند، او دیگر سخت بازی نمی کند. در پایان فصل همه باید بگویند که باشگاه تو را نخواست. مجیدی و بازیکنان باتجربه تیم باید هر روز با جوان ترها درباره دلال های الکی صحبت کنند.

از مدیرعامل باشگاه چه انتظاری می توان داشت؟ به نظر می رسد آجرلو در این و دیگر مسائل تیم دخالت چندانی نمی کند و با مجیدی یا طرفداری او صحبت نمی کند؟

من فکر می کنم او کار درست را انجام می دهد. مدیرعامل استقلال می خواهد آرامش تیمش را حفظ کند. در غیر این صورت می تواند سر و صدا کند و سر و صدا کند. اما او نمی خواهد و می خواهد 6 هفته آخر تیمش بدون مرز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید