هشدار جدی پیشکسوت استقلال به فرهاد مجیدی: در زمین ببازید اما دربی را ببرید!

هشدار جدی پیشکسوت استقلال به فرهاد مجیدی: در زمین ببازید اما دربی را ببرید!

سیروس دین محمدی برای دیدار روز پنجشنبه استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر مصاحبه ای انجام داده است که در ادامه می خوانید:

* دربی همیشه حساس و جذاب است. مخصوصا این مسابقه که قیمتش 6 امتیازه. مهمترین دلیل جذابیت این دربی میل به بازی هجومی پرسپولیس است. سرخپوشان می خواهند تهاجمی بازی کنند و در این دیدار پیروز شوند تا فاصله خود را با استقلال کاهش دهند، اما استقلالی ها اگر آرام بازی کنند می توانند از این مسابقه نهایت استفاده را ببرند.

* در هر دو تیم استرس وجود دارد تیم سوم جدول با استقلال و پرسپولیس فاصله زیادی دارد و برنده این دیدار می تواند قهرمان لیگ برتر شود. در گذشته مثالی در بین بازیکنان وجود داشت که می گفت هر بازی را می باختی، در دربی باخت فرقی نمی کند. بعضی ها گفته اند اگر در زمین به حریف ببازی اشکالی ندارد اما در دربی نباخت!

در اینجا بر نقش بدنساز خوب تاکید شده است. بازیکنان استقلال خیلی بهتر از حریف فیزیکی خود هستند. آنها انگیزه زیادی برای قهرمانی در لیگ دارند و این بسیار مهم است. استقلال در طول بازی از هر فرصتی به خوبی استفاده می کند. پرسپولیس هم بازیکنان خلاق و خوبی دارد. این تیم هماهنگی است که روی سیستم 4-4-2 خوب بازی می کند.

* از زمانی که بازی کردم هیچ مسابقه ای را پیش بینی نکردم، چون بیهوده است و اگر بخواهم بازی پنجشنبه را پیش بینی کنم، لحن مغرضانه تری به خود می گیرد. امیدوارم مسابقات جذابی برگزار شود که مطمئنم جذاب خواهد بود.

* قهرمانی استقلال از هر چیزی مهمتر است. هواداران باید حمایت کنند. قهرمانی استقلال از همه چیز مهمتر است. دل هواداران استقلال 5-6 سال است که شکسته است و می خواهند در این فصل قهرمان شوند. بهتر است دور نشویم و آنچه در تاریخ فوتبال نوشته شده قهرمانی است و قهرمان شدن در این فصل در استقلال برای هواداران و ما مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید