توصیه مهم پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به فرهاد مجیدی

توصیه مهم پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به فرهاد مجیدی

حسن روشن درباره حضورش در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار استقلال و فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: گروهی پیش من آمدند و گفتند می خواهیم زندگی شما را مستند کنیم. چندین روز در جاهای مختلف فیلمبرداری کردند. بعد از مدتی گفتند تیراندازی در ورزشگاه آزادی ادامه دارد. من به آنها گفتم که نه به تمرین استقلال می روم و نه در ورزشگاه مسابقات را تماشا می کنم، اما گفتند که از تلویزیون نامه گرفته ایم تا مستند را در ورزشگاه آزادی ادامه دهیم.

وی افزود: به آنها گفتم ایرانی هستم و نیازی به نامه و مجوز ندارم. وقتی جلوی درب اصلی ورزشگاه رسیدیم و مرا معرفی کردند، گفتند پیاده شو و تنها به استادیوم برو! بعد از اینکه تیم مستندساز توضیح داد که گواهینامه دارند، به ما اجازه دادند تا استادیوم رانندگی کنیم. خواننده دوم گوشه ای بود که گفتند چرا دوربین را به ورزشگاه آوردی؟

روشن گفت: سعید فتاحی نماینده باشگاه استقلال و مدیر رسانه ای این تیم کمک کرد که این قرائت را از دست بدهیم. در قرائت بعدی گفتند ما اصلا اجازه ورود به ورزشگاه را نمی دهیم. به آنها گفتم اینجا (ورزشگاه آزادی) خانه اجاره ای ماست و چطور اجازه نمی دهید برویم؟ من 40 سال پیش در دبی بازی کردم و هنوز هم از فرودگاه دبی تا خود استادیوم احترام قائلم. وقتی فهمیدند من در دبی هستم، مرا پیدا کردند و به استادیوم بردند. نمی دانم فرق ما با آنها چیست؟ من هنوز نگران این نیستم که امروز کجا از ما قدردانی نمی شود. در 30 سال گذشته دو بار در ورزشگاه آزادی حضور داشتم، یک بار برای مراسم تشییع پیکر مرحوم ناصر حجازی و یک بار برای بازی استقلال با فولاد خوزستان.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: وقتی وارد ورزشگاه شدیم گفتند بازیکنان مجیدی و استقلال می خواهند من را ببینند. مجیدی در رختکن درباره تیم جوانش صحبت کرد و من را به گابریل پین سرمربی ایتالیایی معرفی کرد. مجیدی درباره بازیکنان خارجی هم صحبت کرد و گفت روز به روز بهتر می شوند. آنجا برادر خوبم بیژن طاهری را دیدم. خیلی از مشکلات استقلال با حضور او حل می شود چرا که او مرد متواضع و خوبی است. به کادرفنی و بازیکنان گفتم کار شما سخت است چون همه به دنبال شما هستند اما از هیچ چیز نترسید. اگر انتقاد پذیر باشید، موفق خواهید شد.

برای استقلال در این فصل آرزوی قهرمانی دارم. روشن گفت: کار استقلال از این به بعد سخت تر است چرا که تیم ها برای گرفتن یقه این تیم تلاش می کنند. به بازیکنان گفتم اگر کاری را که می خواهید انجام دهید، می توانید هر کاری را انجام دهید. اگر به کسی نمی رسید، اخم نکنید. بهتر است همه دست به دست هم بدهند تا چند سال دیگر هواداران استقلال را خوشحال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید