توصیه مهم فرهاد مجیدی قبل از تمدید قرارداد

توصیه مهم فرهاد مجیدی قبل از تمدید قرارداد

اگر اتفاق خاصی نیفتد قرارداد فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی باشگاه اتحاد کلبا تا چند روز آینده تمدید خواهد شد. اگرچه هنوز 6 هفته به پایان این فصل لیگ ADNOC امارات باقی مانده و تیم اتحاد کولبا در رده هشتم قرار دارد، اما مدیران این باشگاه کاملا از سرمربی ایرانی خود حمایت کرده اند.

محمد مطرالذابی نایب رئیس باشگاه اتحاد کلبا در جدیدترین گفتگوی خود از تمدید قرارداد مجیدی خبر داد و این اتفاق در هفته جاری خواهد افتاد.

نایب رئیس باشگاه امارات البته از فرهاد مجیدی و سیاست او در این تیم تمجید کرد. الذابی با اشاره به اعتقاد فرهاد مجیدی به بازیکنان جوان و بومی اماراتی گفت: اگر بازیکنان بومی ما مورد توجه قرار گیرند کمتر از بازیکنان خارجی نخواهند بود.

وی ادامه داد: تیم ما به دلیل علاقه شدیدی که به بازیکنان بومی دارد، خوش شانس است که مربی ای چون فرهاد مجیدی را در اختیار دارد.

کولبا نایب رئیس باشگاه اتحاد همچنین با اشاره به معرفی بازیکنان جدید و جوان در این تیم زیر نظر مربی ایرانی گفت: فرهاد مجیدی همیشه به ما توصیه می کند که همه بازیکنان بومی را حفظ کنیم زیرا به این جوانان متکی است.

مجیدی فصل گذشته با استقلال تهران در لیگ برتر ایران قهرمان شد. آن هم بدون رنج بردن از شکست. مجیدی سپس در مسیری نامعلوم قدم گذاشت و با مدیریت تیم اتحاد کلبا و ریسک بزرگ مربی لژیونرهای ایران شد.

دیدگاهتان را بنویسید