توصیه های مهم برای افراد مستقل؛ نبض مثبت فرهاد مجیدی به آبی ها

توصیه های مهم برای افراد مستقل؛  نبض مثبت فرهاد مجیدی به آبی ها

حالا دیگر خبری از بازی با شاگردان رضا عنایتی نیست و فرهاد مجیدی که روزهای پرمشغله و افراطی زیادی را سپری کرده اند می توانند برای مدت کوتاهی استراحت کنند و تاج نشینان به دوران قرنطینه خود پایان دهند. فرهاد مجیدی با اعلام اینکه این دیدار با هواداران برگزار نمی شود، برنامه تعطیلات را به شاگردانش ارائه کرد.

تا شنبه استراحت کن
تمرین استقلال تا شنبه هفته آینده تعطیل است و بازیکنان باید عصر روز نهم باخمن به ستاد فنی مراجعه کنند. تا آن زمان باید جواب آزمایش تعداد زیادی از مبتلایان در این تیم منفی می شد، اما اگر فردی باقی ماند که هنوز تاج دارد، نباید در تمرین حضور پیدا کند و در هجدهم باخمن برگزار می شود.

تزریق دوز سوم

بسیاری از بازیکنان و اعضای تیم که از شیوع اخیر ویروس کرونا جان سالم به در برده‌اند و به این بیماری مبتلا نشده‌اند، می‌خواهند از فرصت تعطیلات استفاده کنند و در صورت بروز عوارض جانبی، دوز سوم واکسن خود را تزریق کنند. آنها بی حال شدند، نگران استراحت از تمرین و استراحت در خانه بودند.

عکاسی بدون ماسک ممنوع

مشخص نیست این ویروس ناخوانده و ناگوار چگونه وارد مجموعه استقلال شد اما مشکلاتی که برای این تیم ایجاد کرد بسیار جدی بود و مربیان دیگر نمی خواهند در پایان فصل چنین اتفاق تلخی تکرار شود. بازیکنان استقلال در هنگام عکس گرفتن با هواداران از برداشتن ماسک منع شده اند و به آنها توصیه شده است که اصلا این کار را انجام ندهند و در صورت اصرار هواداران به گرفتن عکس بدون ماسک، این درخواست را نمی پذیرند زیرا این امر می تواند عواقبی مانند آخر .برای استقلال.

در نیم فصل اول گاهی شاهد بودیم که برخی از بازیکنان استقلال به درخواست هواداران با آنها عکس یادگاری می گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید