پیشکسوت استقلال راه پیروزی را به فرهاد مجیدی نشان داد!

بهتاش فریبا پیشکسوت فوتبال استقلال تهران افزود: این بازی طبق معمول شهرهای گذشته حساسیت های خاص خود را دارد، با توجه به اینکه اختلاف امتیاز زیاد نیست، این بازی حساس تر خواهد بود و ممکن است روی گیم پلی بازی تاثیر بگذارد. “بودن.

وی ادامه داد: اگر به 7 بازی اخیر استقلال نگاه کنیم، می بینیم که در همه خطوط عملکرد خوبی داشتند. تنها مشکلی که در تیم دیده می شود این است که بازیکنان در زدن ضربات آخر دقت لازم را ندارند و باید این مشکل حل شود.چون روی نتایج تیم تاثیر منفی می گذارد.از طرفی در در این دیدارها شاهد بدشانسی استقلال بودیم که امیدوارم در ادامه لیگ این مشکل حل شود.

پیشکسوت فوتبال تهران یادآور شد: نکته دیگری که باید در نظر داشت که در نتیجه بازی می تواند تاثیرگذار باشد این است که چند بازیکن از هر دو تیم که سابقه حضور در شهرهای مختلف از هر دو تیم را داشته اند بیرون آمدند و ممکن است باعث ندیدن ما شود. یک بازی با کیفیت خوب

فریبا در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس هم مثل استقلال در شرایط خوبی است و هر وقت این دو تیم خوب باشند، فوتبال ما هم خوب است. انسجام خوبی بین بازیکنان پرسپولیس می بینیم و فکر می کنم از موقعیت هایی که به دست می آورند بهتر استفاده می کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم شاهد بازی خوبی از سوی دو تیم باشیم و با توجه به اینکه کادر فنی استقلال و پرسپولیس به فکر بازی های هجومی و کسب امتیاز هستند، فکر می کنم باید منتظر یک بازی دیدنی باشیم. رقابت و جنگ تمام عیار که بیشتر در میانه میدان اتفاق می افتد به نظر من هر تیمی که بتواند خود و بازیکنان تحت امرش را بهتر مدیریت کند وضعیت بهتری برای نتیجه گرفتن دارد.

پیشکسوت فوتبال استان تهران یادآور شد: اگر شهرآورد در اواسط هفته قهرمانی برگزار شود می توان از آمادگی تیم ها و اینکه کدام کشور شانس بیشتری برای قهرمانی دارد صحبت کرد اما اکنون در ابتدای لیگ و تیم ها هستیم. آنها می دانند، فکر می کنم در 20 دقیقه ابتدایی این مسابقه شاهد نبرد در میانه میدان هستیم و پس از آن هر تیمی که بتواند تمرکز خود را روی زمین حفظ کند و توپ را تصاحب کند، شانس بیشتری برای برنده شدن دارد. .

فریبا افزود: فراموش نکنیم که فشار مضاعفی روی بازیکنان جوان وجود دارد اما همین بازیکنان انگیزه و جسارت بیشتری دارند و می توانند کارهای بزرگی انجام دهند. به شرطی که بتوانند این فشار را تحمل کنند و تمرکز خود را بر شهرسازی حفظ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید