استقلال یک پیشکسوت تمام قد از فرهاد مجیدی دفاع می کند

استقلال یک پیشکسوت تمام قد از فرهاد مجیدی دفاع می کند

شاهین بیانی درباره پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل پیکان در هفته نهم لیگ برتر گفت: استقلال برای قهرمانی باید پس از 5 تساوی متوالی پیکان را شکست دهد. پیکان تیم جوانی داشت و بازیکنانش خوب بازی کردند. با توجه به اینکه استقلال خارج از خانه بازی کرد، برد ارزشمندی برای این تیم بود.

وی در خصوص اینکه برخی معتقدند فرهاد مجیدی باید روی مسائل فنی تمرکز کند نه داوری، گفت: بی انصافی نکنیم، به گفته کارشناسان داوری استقلال در دیدارهای قبل به خصوص در دربی 4 امتیاز از دست داد، اگر شاگردان فرهاد مجیدی هستند. اگر آن 4 امتیاز را گرفته بودند، با شرایط بهتری در صدر جدول قرار می گرفتند.

در بیانیه ای در پاسخ به انتقادات برخی از پیشکسوتان استقلال و اینکه مجیدی برخی از آنها را فرگوسن وطن پرست خواند، یادآور شد: اگر انتقاد پیشکسوتان سازنده باشد اشکالی ندارد اما برخی قبل از فصل بدون دیدن تیم فرهاد مجیدی انتقاد کردند. این انتقادات مغرضانه بود. مجیدی در حال حاضر سرمربی استقلال است و من وظیفه دارم به عنوان یک پیشکسوت از او حمایت کنم. موفقیت بدون حمایت به دست نمی آید. بعد از سال ها مدیریت به درستی کار می کند و مصطفی آجورلو به عنوان یک فوتبالیست مشکلات مدیریتی را به حداقل می رساند. در این شرایط من جانباز نباید حاشیه سازم. اگر تیممان را دوست داریم از آن حمایت کنیم. این تیم به خاطر هواداران باید قهرمان شود چون نایب قهرمانی هم برای استقلال خوب نیست.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: نام پیشکسوت را نباید به هیچکس گذاشت. منظور مجیدی فرگوسن وطن پرست همه پیشکسوتان نبود. برخی قبل از شروع فصل نسبت به مجیدی تعصب داشتند و منتظر شکست این تیم در لیگ بودند. درست است که خوب بازی نمی کنیم اما امتیازهای خوبی می گیریم. بازی با پیکان استارت شروع خوبی برای قهرمانی بود. در لیگی که اکثر بازی ها 0-0 هستند، یک برد سه گل نشان می دهد که تیم فوتبال خوب بازی کرده است. باید به مجیدی فرصت بدهی و بدانی که استقلال شانس برد است. علاوه بر استقلال، پرسپولیس و سپاهان دیگر تیم‌های قهرمانی هستند.

وی در خصوص تقابل استقلال با سپاهان در هفته دهم لیگ برتر که سه شنبه هفته جاری برگزار می شود، گفت: تمام دیدارهای استقلال در این فصل حساس است. نتایج مقابل استقلال، سپاهان و پرسپولیس می تواند تکلیف قهرمانی این فصل را مشخص کند.

دیدگاهتان را بنویسید