حسین فرکی از پرسپولیس دفاع می کند و فرهاد مجیدی را مسخره می کند

حسین فرکی از پرسپولیس دفاع می کند و فرهاد مجیدی را مسخره می کند

حسین فرکی درباره سوپرجام و برتری فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس گفت: از این بابت بسیار خوشحالم و این موفقیت را به مردم خوب و دلسوز خوزستان و به ویژه اهواز تبریک می گویم. من با این مردم خونگرم زندگی کرده ام و لیاقت آنها خیلی بیشتر از اینهاست و به شخصه از موفقیت تیم های خوزستانی مثل استقلال، نفت مسجد سلیمان، نفت آبادان و به خصوص فولاد بسیار راضی هستم و امیدوارم ادامه داشته باشد.

وی افزود: فولاد برنامه ریزی درست و ساختاری را طی می کند و پله پله در حال رشد و پیشرفت است و اگر این روند ادامه پیدا کند به زودی به همان تیمی تبدیل می شود که بار دیگر برای قهرمانی تلاش می کند و می تواند قطبی در فوتبال ایران محسوب شود. . . دو سال پیش سهمیه و پارسال جام را گرفتند و حالا سوپرجام را به دست آورده اند که قدم به قدم موفقیت آنها را نشان می دهد.

سرمربی سابق فولاد درباره جواد نکونام گفت: جواد نکونام شاگرد من بود، مثل خیلی از مربیان فعلی فوتبال ایران و موج جدید مربیان جوان که خیلی از آنها شاگرد من بودند. جواد اصول مربیگری را آموخته و همچنان در حال کسب تجربه است. او شخصیت و هوش لازم برای مربیگری را دارد و سال ها کاپیتان تیم ملی بود و در بهترین لیگ دنیا بازی کرد.

فرکی درباره شکست پرسپولیس در آن دیدار و اینکه گفته شد دوران قهرمانی این تیم تمام شده است، گفت: اتفاقی که برای پرسپولیس می افتد ظلم به این تیم است و بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس جسارت نشان داده اند که بیایند بازی کنند. در این شرایط و شرایط سخت است.» آیا می خواهید در این شرایط روی فوتبال تمرکز کنید، قبول ندارم که قهرمانی پرسپولیس تمام شده و این تیم با وجود این همه مشکلات همچنان مدعی اصلی قهرمانی است و فکر می کنم این است. می تواند قهرمان لیگ یا جام شود.

وی در خصوص انتقاداتی که این روزها به اسکوچیچ برای بازی نکردن در استقلال شده است، درباره صحبت های فرهاد مجیدی در این باره توضیح داد: بعد زمان بلاژویچ و برانکو به کیروس و همین اسکوچیچ این سوالات را مطرح کرد اما هیچ کدام درست نیست. سرمربی تیم ملی اهمیتی نمی دهد که کدام تیم را انتخاب کند و به دنبال بهترین نفرات است تا با آنها نتیجه بگیرد. خط دفاعی تیم ملی مقابل امارات خوب کار می کند و در ذهن ستاد بود. در مورد آقای مجیدی هم خدا را شکر کرد و به او که شاگرد من بود توصیه کرد عصبانیتش را کنترل کند. امیدوارم روزی سرمربی تیم ملی شوم تا ببینم چطور می خواهد بازیکنی با ظاهر بی رنگ انتخاب کند. قطعا وقتی سرمربی تیم ملی شود وضعیت امروز اسکوچیچ را درک خواهد کرد.

سرمربی سابق تیم ملی درباره تصمیم کمیته انضباطی کنعانیان گفت: عواقب جدی تری برای او خواهد داشت: امیدوارم از این موضوع درس بگیرد و به عنوان یک ملی پوش خود را موظف تر می داند که رفتارش را زیر نظر بگیرد و از این پس روی فوتبالش تمرکز کند. چون از نظر فنی بازیکن خوبی است و مایه تاسف است چون خیلی از موارد دیگر که به دلیل حواشی داشتیم نمی‌توانیم به آن چیزی که از نظر فنی درست است برسیم.

فرکا گفت: امیدوارم هر چه زودتر یک مربی بزرگ جای او را بگیرد تا در جام جهانی نتایج خوبی کسب کند. الان زمان تعویض سرمربی نیست و با نتایج کسب شده چگونه اسکوچیچ را اخراج کنیم یا به فکر دیگری باشیم؟ در حال حاضر هیچکس بهتر از اسکوچیچ برای تیم ملی نیست و هرکسی که می خواهد بیاید یک سال طول می کشد تا فوتبال ایران را بشناسد و فرصتی تا جام جهانی باقی نمانده است.

دیدگاهتان را بنویسید