پیش بینی حسین فرکی از دربی استقلال و پرسپولیس

پیش بینی حسین فرکی از دربی استقلال و پرسپولیس

حسین فرکی در خصوص شرایط فعلی لیگ برتر و دیدار حساس این هفته استقلال و پرسپولیس و اینکه معتقدند این دیدار تا حد زیادی سرنوشت قهرمانی را رقم می زند، گفت: با توجه به شرایط جدول تقریباً می توان اینگونه شد. این در مورد استقلال بیشتر صدق می کند و با توجه به اختلاف 6 امتیازی او در بالای جدول در صورت پیروزی در بازی این هفته مقابل پرسپولیس و ایجاد اختلاف 9 امتیازی در 7 بازی باقی مانده تا پایان فصل. تقریباً می توان گفت معادله قهرمانی فصل است اما اگر بازی با تساوی به پایان برسد یا پرسپولیس برنده بازی باشد، این رقابت در هفته های آینده ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص وضعیت دو تیم در آستانه این دیدار گفت: استقلال چندین هفته یک سری مشکلات فنی داشت که به خوبی انجام داد و حالا چند هفته ای می گذرد که به مشکلات ثبات فنی خوبی رسید و مناسب پیدا کرد. از تک‌نفره‌های خود به خوبی استفاده کنند و از نتایج بازی‌ها استفاده کنند و همین انگیزه و اعتماد به نفس بالای تیم، حتی در مواقعی که مشکلات فنی وجود داشت، به تیم کمک کرد و آن را تبدیل به تیمی شکست‌ناپذیر کرد تا اینجا کار کند. آنها در شرایط فنی خوبی قرار داشتند اما در مقطعی نتوانستند نتیجه ای قابل مقایسه با نتیجه فنی خود کسب کنند و این باعث عقب نشینی آنها از بالای جدول شد. بستگی زیادی به شرایط فنی هر دو تیم ندارد و این اتفاقات در طول بازی است که نتیجه و شبکه پیش بینی نتیجه دربی سخت است.

پیشکسوت فوتبال درباره وضعیت سپاهان و استعفای محرم نویدکی چند هفته پیش توضیح داد: به هر حال سپاهان تیمی است که همیشه از آن انتظار پیروزی می رود. به خصوص در این فصل که همه ابزار پیروزی را در اختیار داشتند و می توان گفت همه چیز برای پیروزی تیم مهیا بود، اما نتایج آنطور که انتظار می رفت خوب نبود و همین امر مشکلاتی را ایجاد کرد و برآورده نشدن انتظارات سپاهان باعث نارضایتی شد. و این برای تیمی مثل سپاهان طبیعی است که نتایج مطلوبی کسب نشود.

فرکی در خصوص اختلاف اخیر منصوریان و مجیدی گفت: به هر حال هر دو ملی پوش مدتی شاگرد من هستند و با خصوصیات اخلاقی دو طرف آشنا هستم. هرکسی ویژگی های اخلاقی منحصر به فرد خود را دارد. علی منصوریان موضوعی است که واقعاً به آن اعتقاد دارد و همیشه وقتی به بزرگترش احترام می گذارد رعایت می کند و اگر گاهی با بزرگتر مخالفت کند احترام خود را حفظ می کند و بنابراین آنچه در مورد آن می گوید و انتظاراتی که از جوانتر بودن دارد حفظ می کند. از اینکه خودش وفادار باشد و حرف در جایی باشد. فرهاد مجیدی نیز ویژگی های اخلاقی خود را دارد و بهتر است به این مسائل بیشتر توجه شود. اما بازی ها در شرایط حساس و سختی است و استرس و فشار روحی زیادی به مربی وارد می کند و با این فشار روانی ممکن است مربی مشکلات اطراف را نادیده بگیرد و ناخواسته یک نفر را نادیده بگیرد و در کارش عمدی نباشد اما همه حال بهتر است به این مسائل بیشتر توجه شود.

وی در پایان گفت: امیدوارم دربی بازی زیبایی باشد و بدون توجه به نتیجه، مردم از فوتبال خوب لذت ببرند و همچنین امیدوارم شاهد حاشیه هایی نباشیم که متاسفانه این روزها در فوتبال ما خیلی زیاد است. بگذارید هر دو تیم کار خود را انجام دهند و داور خوب قضاوت کند و این مسابقه بدون پرواز و اختلاف به پایان برسد و به هفته آینده برود.

دیدگاهتان را بنویسید