شناخت این استقلال: دربی اصلا قابل پیش بینی نیست

شناخت این استقلال: دربی اصلا قابل پیش بینی نیست

محسن یوسفی در خصوص پیروزی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی گفت: چیزی که می بینم این است؛ استقلالی ها تلاش می کنند تا از بازی های خانگی خود نهایت استفاده را ببرند و سه امتیاز را کسب کنند.

وی افزود: استقلال بیشتر از اینکه 90 دقیقه به یک بازی خوب فکر کند یا به سمت دروازه حریف حمله کند، برای کسب سه امتیاز تلاش می کند. منطقی هم همین است. این تیم مقابل صنعت نفت که هفته گذشته برد شیرینی مقابل پرسپولیس کسب کرد و در شرایط روحی بسیار خوبی قرار داشت به پیروزی رسید و سه امتیاز مهم را کسب کرد.

پیشکسوت استقلال درباره انتقادات به بازی این تیم با وجود نتایج خوب، اظهار کرد: عددی بود یعنی ادامه پیدا نکرد. با این حال استقلال تاکنون چیزی از دست نداده و رکورد خوبی در لیگ به ثبت رسانده است. اینها نکات بسیار خوبی هستند و باید به دنبال نکات مثبت بیشتری باشیم. حالا اگر یکی دو نکته منفی هست که به کیفیت بازی برمی گردد، نباید آنها را افزایش دهیم. این داره بهتر و بهتر میشه استقلال نکات مثبت زیادی دارد و اگر خدا بخواهد این روند را ادامه خواهد داد.

یوسفی با بیان اینکه استقلال با شرایط خوبی در دربی حاضر می شود گفت: استقلال شرایط خوبی دارد اما از طرفی شرایط پرسپولیس هم بد نیست. این تیم هفته به هفته نتیجه می گیرد و فوتبال خوبی ارائه می دهد. او این هفته نیز مقابل نفت مسجد سلیمان برد خوبی داشت. درست است که دقایق پایانی بازی کمی برای پرسپولیس خطرناک شد اما او علاوه بر دو گل خورده می توانست اختلاف را بیشتر کند.

وی افزود: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد اما استقلال از نظر نتیجه آنقدر خوب عمل می کند که احساس می کند حریف عقب افتاده است. پرسپولیس هم تیم قدرتمندی است. دربی غیر قابل پیش بینی است. تساوی در دربی هم یک پیروزی برای استقلال است اما اگر این تیم بخواهد برای تساوی به میدان بیاید مشکلاتی به وجود می آید. آنها باید مثل همیشه برای پیروزی وارد میدان شوند. نتیجه این بازی صددرصد در ادامه مسیر لیگ برای تعیین قهرمان موثر خواهد بود.

هافبک سابق استقلال درباره پتانسیل و مسیر قهرمانی تیمی گفت: بدون شک قهرمانی یا به استقلال یا پرسپولیس می رسد. استقلال هفته به هفته به جام حذفی نزدیک می شود. شکست پرسپولیس مقابل نفت آبادان شرایط استقلال را بهتر کرد. این دربی 100 درصد مسیر تیم قهرمان را تحت تاثیر قرار می دهد. استقلال اگر سربلند از این مسابقه بیرون بیاید می تواند قهرمان لیگ شود.

او گفت: «فقط از زمین مشکلات وجود دارد. فرهاد مجیدی کار بزرگی کرده است اما باید کمی روی خودش و نیمکت استقلال کار کند. اگر مسائل حاشیه ای اصلاح شود، استقلال عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت. با این حال برخی از دوستان، هم تیمی ها و مربیان به مسائل فنی حساس هستند. خدای نکرده اگر این مشکلات کنترل شود، استقلال می تواند برنده شود.

دیدگاهتان را بنویسید