خداحافظی قابل پیش بینی با این استقلال

خداحافظی قابل پیش بینی با این استقلال

هوادار تهرانی زیر نظر ساکت همی فصل پرفراز و نشیبی داشته است. ارغوان پایتخت در دومین سال حضور خود در لیگ برتر موفق شد جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد. برخلاف لیگ بیست و دوم که یازدهم شدند، لیگ بیست و دوم را در رده دهم به پایان رساندند و نکته جالب موفقیت در لیگ برتر، عملکرد درخشان هواداران در جام حذفی بود که این تیم را برای اولین بار در تاریخ خود ساخت. 4 تیم برتر جام حذفی صعود خواهند کرد.

ساکت الهامی که در 3 دوره اخیر جام خولا توانسته تیم های تراکتورسازی تبریز و نساجی مازندران را به قهرمانی این مسابقات برساند و 2 قهرمانی جام خولا را در کارنامه خود داشته باشد، امید زیادی به کسب سومین قهرمانی جام خولا با هوادار داشت. اما شاگردان روز آخر الهامی با وجود نمایش تهاجمی نتوانستند مقابل پرسپولیس پیروز شوند. با شکست 3-1 هواداران مقابل سرخ پوشان پایتخت، فصل 02-1401 در رده دهم جدول لیگ برتر به پایان رسید و به جمع 4 تیم برتر جام حذفی تیم هواداران رسید.

به سبک آرام خداحافظ

سرمربی باتجربه هواداران تهرانی پس از شکست تیمش در جام حذفی مقابل پرسپولیس و کناره گیری از جام حذفی، در نشست خبری پس از بازی از همه رسانه ها خواستار نجابت شد و گفت: از همه رسانه ها عذرخواهی می کنم. ما همه شما را نگران کردیم. روزهای سختی بود و چه بد ببینی چه خوب حلال است، ما همیشه مدیون تو هستیم و فوتبال بدون تو معنایی ندارد.»

الهامی با اشاره به خداحافظی بازیکنان تیمش پس از دوئل با پرسپولیس گفت: از آنجایی که آخرین بازی بود از بچه ها خداحافظی کردم. من هنوز هیچ پیشنهادی از جایی ندارم. من آن را نمی خواهم، این یک دعوا است. با تشکر از تیم باشگاهی آقایان میری، رحیمی، اسماعیلی، علی طهماسبی و برادرم آقای میلاد که سایه ای از سایه من بود. روز اول شروع بازی گفتم چالش خیلی سختی است اما هدف ما ارائه فوتبال قابل احترامی است و فکر می کنم امروز تیم قابل احترام و شایسته ای بودیم. هر دو تیم فوتبال مدرن بازی کردند.

به نفع مربیگری در لیگ قهرمانان آسیا!

ساکت الهامی فصل گذشته جدایی پرماجرا از نساجی مازندران داشت و پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی، اختلاف نظر با مدیران باشگاه باعث شد تا ماجراجویی الهامی در نساجی قبل از پایان فصل به پایان برسد و حتی این سرمربی نیز موفق به پیروزی نشود. او بیستمین سال سرمربیگری خود در تیم نساجی را به پایان رساند و قبل از آن تاریخ از سمت خود استعفا داد.

نساجی در غیاب ساکت الهامی عملکرد خوبی در لیگ بیست و دوم نداشت و با هدایت حمید مطهری و سپس کارلوس هرناندز مازنی روزهای حساسی را پشت سر گذاشت. گفته می شود مدیران باشگاه نساجی تمایلی به ادامه همکاری با هرناندز ندارند و اولین گزینه آنها برای مدیریت نساجی در فصل آینده ساکت الهامی است.

الهامی که با توجه به پایان همراهی اش با هوادار یکی از سرمربیان آزاد محسوب می شود، بی شک پس از قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، انگیزه زیادی برای حضور در رقابت های آسیایی دارد. نساجی و او امیدوار است که دوباره به قائم شهر بازگردد تا سکان رهبری نساجی را در دست بگیرد. پس از حذف نساجی از جام حذفی، مدیران این باشگاه هنوز تصمیم خود را در مورد آینده همکاری با سرمربی اسپانیایی اعلام نکرده اند، اما گفته می شود در روزهای آینده پایان همکاری با هرناندز و توافق تبدیل خواهد شد. یک الهام رسانه ای!

دیدگاهتان را بنویسید