صحبت های غیر قابل پیش بینی فیروز کریمی درباره بازی با استقلال

صحبت های غیر قابل پیش بینی فیروز کریمی درباره بازی با استقلال

شاید کمتر کسی از ادبیات خاص فیروز کریمی در نشست های خبری استفاده کند. صراحت سخنان او گاهی خبرنگاران را شگفت زده می کند.

سرمربی صنعت نفت آبادان پس از تساوی مقابل پیکان در هفته یازدهم چهار جمله در کنفرانس خود گفت که جو را تحت تاثیر قرار داد. او در اولین کنفرانس خود پس از بازی مس رفسنجان با تلفظ اشتباه نام شیمبا اشتباه کرد.

1- اولین جمله ای که او به زبان آورد و تعجب خبرنگاران آبادانی را برانگیخت، التماس به بازیکنان صنعت نفت برای تغییر بود. کریمی گفت: 6 بازیکن از تیم من روی خط آمدند و از من خواستند آنها را تعویض کنم. این هم به خاطر بدنسازی ضعیفی است که انجام داده اند.

2- سرمربی صنعت نفت درخواست عجیبی از فدراسیون فوتبال کرد. دو بازی بعدی این تیم مقابل گل گهر سیرجان و استقلال است. کریمی که از کمبود بازیکن و آماده نبودن آنها گلایه داشت در بخشی از همایش خود گفت: از فدراسیون می خواهم اجازه دهد با 13 بازیکن مقابل استقلال و گل گهر بازی کنیم. چون قدرت کافی نداریم و باید با 13 نفر به میدان برویم.

3- وی در بخشی دیگر از صحبت هایش به اخراج مربی دروازه بان های برزیلی توسط صنعت نفت واکنش شدیدی نشان داد و گفت: اخراج شد، به او گفتم باید این کار را بکنی و او را بیرون انداختم. دروازه بان های ما مشخصا ضعیف هستند و باید روی آنها کار کرد.

4- اما کریمی در مورد غیبت یکی از بازیکنانش در تمرین حرف جالب تری زد که تعجب هواداران آبادانی را بیشتر کرد. وی در این خصوص گفت: بازیکنی داریم که به تمرین نمی آید و باید او را بپذیریم که مشکل خانوادگی دارد. در ادامه وقتی سرمربی نفت درباره کمبود بازیکن صحبت کرد خبرنگاران خواستار توضیح بیشتر شدند.

دیدگاهتان را بنویسید