اظهارات جالب فیروز کریمی درباره تفاوت اصلی تراکتورسازی با استقلال و پرسپولیس

فیروز کریمی

فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: حجم کار فنی تیم باب میل کافی نیست.

به گزارش روزنو، فیروز کریمی سرمربی تراکتورسازی پس از پیروزی 3 بر صفر تراکتورسازی مقابل صنعت نفت آبادان در هفته دوم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد.

کریمی در ابتدا گفت: از نظر فنی وزنه فنی تیم باب میل مال من نبود. ما نباید به این فکر کنیم که ما آدم هایی هستیم که لاف می زنیم، اما پتانسیل تیم ما خیلی بالاتر از اینهاست.

وی ادامه داد: درست است که امروز بردیم اما در برخی موارد توپ را از دست دادیم و این باید برای ما مهم باشد. شاید هر 90 دقیقه یک بار بدن دروازه بان ما زمین نمی خورد. به جز یک صحنه که می خواست پشت دفاع جمع شود. وقتی توپ در دست حریف است، تلاش برای رفع آن برای ما سخت است، اما در کل کتمان نمی کنم که نتیجه خوبی گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: این پیروزی را به همه هوادارانی که در این مدت همیشه از ما حمایت کردند، تقدیم می کنم. امیدوارم با دعای خیر آنها به پیروزی ادامه دهیم تا بتوانیم به آنها افتخار کنیم.

کریمی درباره میزان مشورت با حضور هواداران توضیح داد: هفته گذشته چندین گفت وگو داشتیم. همه مردم کشورمان به دلیل آگاهی بالایی که از طرف مردم آذربایجان دارند، می گویم که ما راضی نیستیم که بسیاری از مردم به دلیل ورزش در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا و گم شدن هستند. همه فوتبال ها ارزش جان هواداران و مردم را ندارد. اگر فردی مبتلا شد و وارد ورزشگاه شد، باید مدت ها از گوشه گوشه بشنویم که عزیزی را از دست داده ایم. تصمیم گیری در این زمینه را به ستاد مبارزه با مفاسد ولیعهد واگذار کردیم. رفتار مناسب داشته باشید.

وی افزود: مشکل این است که تیم ما بیشترین آسیب را می بیند و ما از پرسپولیس و استقلال بیشتر آسیب می بینیم. تماشاگران ما برای بازی نمی آیند، بلکه به عشق تیمشان وارد ورزشگاه می شوند، حتی اگر با تیم دوازدهم هم بازی کنیم، باز هم با عشق می آیند و از آن حمایت می کنند، انگار با لیدر لیگ بازی می کنیم. تک تک آنها را می بوسم اما با وجود اینکه بیشترین آسیب را از این موضوع می بینیم باز هم خوشحال نیستیم که یکی از عزیزان کشورمان در خطر باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: می خواهم هر چه زودتر این ویروس شوم از ایران و جهان محو شود و شاهد حضور تماشاگران و هواداران فوتبال در ورزشگاه باشیم و هواداران پرشور خود را در ورزشگاه ببینیم. سایه امنیت و آرامش.

دیدگاهتان را بنویسید