مربی استقلالی در مسیر فیروز کریمی؟

مربی استقلالی در مسیر فیروز کریمی؟

فیروز کریمی مربی خوب و قابل احترامی بود و بسیاری از شاگردانش عملکرد فنی او را تحسین می کردند اما در سال های اخیر دچار یکسری حواشی شده که بیش از همه به او آسیب زده است.

مدت زیادی از غیبت آقا فیروز در لیگ برتر می گذرد و هنوز خبری از او نیست. اتفاقا ساکت الهامی سال ها دستیار فیروز کریمی بوده و از او چیزهای زیادی یاد گرفته است اما ساکت هم گاهی حرکاتی انجام می دهد که به ضررش است. مثلا وقتی با تراکتورسازی استقلال فینال جام حذفی را برد، آنقدر در زمین شلوغ بود که بعد از بازی هیچکس به برد و توانایی های فنی اش اشاره نکرد. امسال نیز قهرمانی تیم شایسته نساجی تا حدودی تحت الشعاع مسائل حاشیه ای قرار گرفته است و همچنان ردپای ضمنی این مسائل وجود دارد. البته نه اینکه مقصر همه جنجال ها اوست یا مثلا دستور بسته شدن درب آلومینیومی رختکن را داده است، اما به هر حال این خودش یک الهام است برای مدیریت رفتار و حتی مصاحبه هایش برای تمدید. زندگی مربیگری او

الهامی مربی توانمندی فنی است و این توانایی را در چند سال اخیر در تراکتورسازی و نساجی و لیگ برتر و جام حذفی نشان داده است. حالا که می توان او را مربی آسیایی دانست چون باید به لیگ قهرمانان نساجی آسیا برود. بنابراین او باید مانند یک مربی قهرمان و یک مربی آسیایی رفتار کند.

دیدگاهتان را بنویسید