فیروز کریمی از ایران مهاجرت کرد؟

این اتفاق تعجب بسیاری را برانگیخت اما با توجه به اینکه فیروز کریمی سابقه نجات تیم های در معرض خطر سقوط را داشت و حتی نفت مسجد سلیمان را از سقوط به لیگ یک نجات داد، باعث خوشحالی مردم آبادانی شد. فیروز کریمی در همان ابتدای حضورش در آبادان در صحبت هایش با این تیم و باشگاه به صراحت اعلام کرد صنعت نفت پتانسیل رسیدن به رده های چهارم و پنجم جدول را دارد و می تواند به این جایگاه برسد.

این اتفاقات مردم آبادانی را امیدوار و منتظر روزهای خوب کرد اما صنعت نفت در 6 هفته ای که فیروز کریمی سرمربی این تیم بود، حتی یک پیروزی به دست نیاورد. این مشکل و البته گلایه فیروز کریمی از وضعیت بدنی بازیکنان و اخراج مربیان خارجی که به عنوان مربی دروازه بان و بدنساز فعالیت می کردند، باعث نگرانی تیم و اعضای باشگاه شد. سپس خبر رسید که فیروز کریمی به دنبال بازیکنی به نام اسماعیل کرد است که فصل گذشته در هیچ تیمی حضور نداشته و آخرین تیمش در لیگ 2 بوده است که با ذکر نام این بازیکن مخالفت ها علیه او تقویت شد اما در ادامه صدای دیگری شنیده شد. اخبار. که فیروز کریمی مثل قبل نیست و در تمرینات تمرکز ندارد. حتی بازیکنان هم معتقد بودند که او نمی داند چه کسانی به تمرین آمده اند و چه کسانی غایب هستند.

همین انتقادها از باشگاه شنیده می شد. باشگاه بدون صحبت با فیروز کریمی با سایر مربیان برای انتخاب سرمربی بعدی وارد مذاکره شد. در همین حال خبرهایی مبنی بر غیبت فیروز کریمی در تمرینات رسید و دیگر حضور نداشت. چند روزی گذشت و خبری از کریمی نشد تا اینکه باشگاه اعلام کرد با استعفای سرمربی موافقت کرده است. این بود تا اینکه کریمی استعفا داد و حتی موبایلش را خاموش کرد تا با باشگاه صحبت نکند. در هر صورت غیبت عجیب کریمی حواشی زیادی را به همراه داشت. مثلا با یک برنامه تلویزیونی قرارداد بست تا به عنوان کارشناس حضور پیدا کند و مسابقات قهرمانی جهان را تحلیل کند، اما مسابقات برگزار شد و خبری از حضور کریمی در تلویزیون نشد.

سکوت کریمی هم عجیب به نظر می رسید چرا که این سرمربی همیشه نشان داده حرفی برای گفتن دارد و آمدن و رفتنش دلیل دارد اما ظاهرا سکوت کریمی این بار دلیل دیگری هم دارد و آن عدم حضور در ایران است.

گفته می شود فیروز کریمی خانه و خانواده اش را به ترکیه نقل مکان کرده و در آنجا زندگی می کند. در همین رابطه یک خبر جالب نیز به گوش می رسد و آن اینکه فیروز کریمی با کمک مصطفی دنیزلی در صدد ایجاد آکادمی فوتبال است و به زودی آن را فعال خواهد کرد. در واقع آکادمی فوتبال مورد نظر همکاری مشترک فیروز کریمی و مصطفی دنیزلی را به همراه خواهد داشت و این دو سرمربی باتجربه ایرانی و ترک در این راه شریک خواهند شد. مربیانی که در مقطعی هدایت 2 تیم بزرگ پایتخت، استقلال و پرسپولیس را بر عهده داشتند، اما حالا همکار و شریک هستند و با هم یک آکادمی فوتبال راه اندازی می کنند، آن هم در استانبول.

دیدگاهتان را بنویسید