اظهارات جالب سیدجلال حسینی درباره استقلال خریدهای جدید یا پرسپولیس

اظهارات جالب سیدجلال حسینی درباره استقلال خریدهای جدید یا پرسپولیس

شاید یکی از جذابیت های دیدار چهارشنبه پرسپولیس و تکستیل مازندران، جدال سیدجلال حسینی و مسعود شجاعی کاپیتان های دو تیم باشد.

سیدجلال حسینی کاپیتان سرخپوشان پایتخت در آستانه دیدار حساس پرسپولیس و نساجی گفت:

ابتدا باید بگویم از اینکه مسعود شجاعی از فوتبال خداحافظی نکرد و تصمیم به ادامه کار گرفت خیلی خوشحال شدم. او یک فوتبالیست بسیار تکنیکی و دوست خوب و دوست داشتنی است. من و مسعود از سال 1383 در تیم سایپا همبازی بودیم و رابطه ما در تیم ملی صمیمانه تر شد. او یکی از بازیکنان پرتلاش و پرتلاش فوتبال ایران است که کیفیت خود را حفظ کرده است. خوشحالم که او تصمیم گرفت دوباره با تکنیک پاکش هواداران فوتبال را خوشحال کند.

وقتی از سیدجلال حسینی می پرسیم مسعود شجاعی استقلالی است یا پرسپولیسی، پاسخ می دهد:

من هرگز عادت ندارم از کسی بپرسم استقلالی بودی یا پرسپولیسی یا در بچگی آبی بودی یا قرمز؟! به نظر من این سوالات زیاد جالب نیستند و من هرگز در این مورد از مسعود نپرسیده ام. در عین حال شایعاتی را که می گویند در کودکی بچه قرمز یا آبی بودم، آن هم از فوتبالیست ها، باور نمی کنم. هرکسی در هر تیمی بازی می کند باید تعصبات آن تیم را بشکند.

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس درباره بازی با نساجی مازندران می گوید:

ما با تیمی با سابقه بازی می کنیم که کادرفنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد. بدون شک بازی سختی در انتظار ما است اما سعی می کنم در خانه مقابل یک تیم محترم نساجی حداکثر امتیاز را کسب کنم و …

دیدگاهتان را بنویسید