هشدار سیدجلال حسینی به پرسپولیس درباره اتفاق عجیب استقلال و سپاهان

هشدار سیدجلال حسینی به پرسپولیس درباره اتفاق عجیب استقلال و سپاهان

یکی از جنجالی ترین پرونده های فوتبال ایران مربوط به پرونده گوهر سیرجان بازیکن گابنی است. موضوعی که علیرغم کسر 7 امتیاز از این تیم به دستور هیات انضباطی، ممکن است توسط هیات استیناف عودت داده شود و جدول لیگ برتر مجددا تغییر کند.

در این مدت یکی از تیم هایی که به شدت با رای کمیته انضباطی مخالفت کرد باشگاه پرسپولیس بود. پرسپولیسی ها بر این باورند که این رای ناعادلانه است و به خاطر همین مشکل، رتبه لیگ برتر نقض می شود. باشگاه پرسپولیس همچنین از کمیسیون استیناف فدراسیون فوتبال خواست تا در اسرع وقت رای نهایی را اعلام کند تا سایر تیم ها وظایف خود را بدانند. این اظهار نظر پرسپولیسی ها باعث شد تا رضا جاودانی از کمیسیون انضباطی و قاضی کمیسیون استیناف علیه باشگاه پرسپولیس موضع گیری کنند. این دو نفر معتقدند این قضیه ربطی به باشگاه پرسپولیس ندارد و نباید در این مورد اظهار نظر کنند.

سیدجلال حسینی که در این موارد بسیار حرفه ای است و همه جوانب را در نظر می گیرد، در اقدامی جالب از هم تیمی هایش خواست که اصلا در مورد پرونده بازیکن گهر گابنی صحبت نکنند. کاپیتان پرافتخار پرسپولیس معتقد است صحبت در این باره باعث ایجاد حاشیه برای این تیم می شود و ممکن است تمرکز بازیکنان را بر هم بزند. خود سید جلال در پاسخ به این سوال گفت که اصلا به این مسائل فکر نمی کنم و تمام تمرکزش روی بازی های پرسپولیس است.

دیدگاهتان را بنویسید