دیدار سرپایی سیدجلال حسینی با پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 2 بامداد در ورزشگاه به مصاف ذوب آهن رفت که در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.
حواشی این دیدار به شرح زیر است:
شاگردان تاتار قبل از بازی زودتر از پرسپولیس وارد زمین شدند تا خود را برای مسابقه آماده کنند. دقایقی بعد بازیکنان پرسپولیس به میدان آمدند و زیر نظر مطهری شروع به گرم کردن کردند.
با گرم شدن بازیکنان پرسپولیس، سیدجلال حسینی بازیکنان را در میانه میدان جمع کرد و دقایقی با آنها صحبت کرد.
حمید مطهری که نظاره گر گرم کردن بازیکنان بود سعی کرد نکاتی را به آنها بگوید. مطهری نیز نسبت به خشکی ورزشگاه اعتراض کرد و به همین دلیل پس از خوردن غذا از زمین، کارکنان ورزشگاه آزادی اقدام به آبیاری چمن کردند.
قبل از شروع بازی چند بازیکن پرسپولیس مانند کمال کامیابی نیا به سمت نیمکت آهنی رفتند و به استقبال نیمکت این تیم رفتند.
امید عالیچاه در این دیدار برای دویستمین بار پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.
در حالی که بازیکنان پرسپولیس پاس های بلند می دادند، حامد لاک فریاد می زد و سعی می کرد به بازیکنان بگوید تمرکزشان روی استفاده از توپ سوم باشد.
در دقیقه 60 بازی وقتی پارسا جعفری دروازه بان ذوب آهن با پاس وحید امیری به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، برای لحظاتی وارد دروازه شد و دستانش را روی دروازه رد کرد. مهدی تارتار که تا آن زمان در کنار زمین بود، لحظاتی به سمت نیمکت رفت و با دستیارانش صحبت کرد.

در دقیقه 16 پس از به زمین افتادن عیسی القطر با دخالت سیدمحمد قریشی، داور نقطه پنالتی را نشان داد که تارتار به شدت به تصمیم داور اعتراض کرد. قریشی که به داور معترض بود به سمت نیمکت پرسپولیس آمد و به گل محمدی گفت حق با اوست.

پس از اعلام پنالتی، عیسی القطر توپ را برای اجرای یک پنالتی گرفت اما با تصمیم کادرفنی پرسپولیس، ترابی این کار را انجام داد. بعد از گل پرسپولیس در این مرحله، القطر به میانه میدان رفت و در شادی سایر بازیکنان شرکت نکرد.

دیدگاهتان را بنویسید