سیدجلال حسینی همچنان در پرسپولیس می ماند؟

سیدجلال حسینی همچنان در پرسپولیس می ماند؟

بدون شک یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس در سال های اخیر و یا حتی مهم ترین عامل موفقیت سرخ ها، سیدجلال حسینی کاپیتان متعصب این تیم است. او در بین هواداران بسیار محبوب است اما باید پذیرفت که هر قهرمانی پایانی خواهد داشت.

سیدجلال که در دومین دوره حضورش در پرسپولیس دوران غیرمعمولی را پشت سر گذاشت و اصلا عجیب نیست که بگوییم همین حالا با تنها سه فصل و نیم حضور در این تیم به یک کاپیتان واقعی و محبوب در بین میلیون هاش تبدیل شده است. اگر او محبوب ترین بازیکن باشد. این تیم نبودن قطعا یکی از سه گزینه محبوب این سری است.

سیدجلال زمانی از تیم ملی خداحافظی کرد که در بحبوحه فوتبالش پس از دو قهرمانی متوالی لیگ برتر به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و فاصله چندانی با آن جام نداشت. اگرچه خروج او از تیم ملی به خاطر کسانی که دید کیروش از او و حضورش در بازی های ملی را از نزدیک دنبال می کردند، عجیب نبود، اما خبر خداحافظی او از تیم ملی مانند بمب به صدا درآمد.

با این حال حداقل هواداران پرسپولیس پس از جدایی از تیم ملی خوشحال بودند که همچنان از پتانسیل فنی و مدیریتی این بازیکن در داخل و خارج رختکن لذت می برند و از نمایش های قدرتمند حسینی لذت می برند، اما وقتی صحبت از مدافع پرتلاش می شود. از قرمزها، حتی در مسابقات باشگاهی. نبینیم که حجم خبر خداحافظی او و پیامدهای آن گسترده تر خواهد شد. فراموش نمی کنیم سیدجلال حسینی زمانی از تیم ملی خداحافظی کرد که دیگر فرصت حضور در جام ملت های آسیا را نداشت. البته او مدتی پیش پس از مشورت با همسرش این تصمیم را گرفته بود اما صبر کرد و وقتی از آخرین نگاه کیروش ناامید شد از رسانه ها خداحافظی کرد. بنابراین بعید است که او قبلاً تصمیم نهایی خود را برای ترک فوتبال گرفته باشد.

او در این فصل فراز و نشیب هایی را تجربه کرده است. شاید برخی از مشکلات سیدجلال با یحیی درست یک روز مانده به بازی برگشت دربی آغاز شد. جایی که کاپیتان پرسپولیس 24 ساعت مانده به بازی با استقلال اعلام کرد که اوضاع 100 درصد نیست و بهتر است به جای او یک مدافع دیگر بازی کند.

یحیی گل محمدی پس از تساوی جنجالی 1-1 مقابل فرهاد مجیدی، با فشار زیادی از سوی رسانه ها و هواداران برای عدم حضور سید جلال در ترکیب اصلی مواجه شد و انتظار داشت کاپیتان خودش دلیل اصلی را در رسانه ها توضیح دهد، اما نشد. اتفاق نمی افتد!

رزروهای بعدی و اخراج 24 ساعته اخیر از والیبال با آلیسیا، فرجی و بیرانوند اوج اختلافات او با سرمربی تیم بود تا شایعات خداحافظی او بیش از پیش شنیده شود. در این میان زمزمه هایی به گوش می رسید که ممکن است سید جلال به ملوان صعود کند و به لیگ برتر بازگردد و آخرین سال فوتبال خود را در زادگاهش انزلی انجام دهد اما …

حالا پیشنهاد رضا درویش با هماهنگی یحیی گل محمدی می تواند فصل جدیدی در زندگی ورزشی مدافع 40 ساله پرسپولیس بگشاید. سیدجلال قبول می کند؟ باید صبر کنیم و ببینیم!

دیدگاهتان را بنویسید