سیدجلال حسینی می رود یا می ماند؟

سیدجلال حسینی می رود یا می ماند؟

پرسپولیس را می توان ناکام ترین تیم این فصل دانست که این تیم در کمتر از سه ماه برای اولین بار سوپرجام را از دست داد. سپس در جام حذفی با شکست مقابل آلومینیوم اراک از جام حذفی کنار رفت و سپس با قبول شکست مقابل سپاهان شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد.

این در حالی بود که سیدجلال حسینی در هر سال حضورش در پرسپولیس به عنوان کاپیتان تیم حداقل یک لیوان را با دستانش لمس می کرد اما امسال فصل خوبی را پشت سر نگذاشت.

حسینی نیز از جمله افرادی است که قراردادش در پایان فصل به پایان می رسد و این فصل را می توان آخرین فصل حضورش در پرسپولیس دانست اما هنوز تصمیمی برای پایان دادن به دوران بازیگری اش نگرفته است یا خیر؟ او عاشق بازی خودش است و بر همین اساس سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنبه به ساختمان باشگاه آمد و برای ادامه فعالیت با مدیران باشگاه صحبت کرد و ظاهرا طرفین به نتیجه لازم نرسیده اند.

یحیی گل محمدی که شاید خیلی از نظر فنی پاسخگوی کاپیتان تیمش نباشد اما از رضا درویش خواسته تا شأن سیدجلال حسینی را حفظ کند.

شنیدیم رضا درویش پیشنهاد جدیدی به سید جلال داده و به او گفته است: «امسال تیم ستاره ای داریم که جمع کردنش سخت است. بنابراین پرسپولیس دو تا کریم بیل مکانیکی می خواهد و شما هم می توانید به کادرفنی اضافه شوید! البته تصمیم با شماست و ما حاضریم قرارداد شما را برای سال آینده تمدید کنیم!

پاسخ سیدجلال هم جالب بود: می خواهم بازی کنم!

دیدگاهتان را بنویسید