سیدجلال حسینی جانشین اسکوچیچ را انتخاب کرد

سیدجلال حسینی جانشین اسکوچیچ را انتخاب کرد

سیدجلال حسینی سرمربی جدید پرسپولیس درباره تصمیم خداحافظی با مستطیل سبز به عنوان بازیکن در بهترین برنامه تلویزیونی فوتبال گفت: خداحافظی بعد از 20 سال بازی یکی از سخت ترین تصمیمات زندگی من بود.

کاپیتان سابق پرسپولیس ادامه داد: از آخرین بازی لیگ که به پایان رسید خیلی به این موضوع فکر می کردم و هر روز با همسرم در این مورد صحبت می کردم. بالاخره با آقای یحیی گل محمدی صحبت کردم و تصمیم گرفتم خداحافظی کنم و به عنوان کادر فنی در کنار پرسپولیس باشم. امیدوارم هر روز در این زمینه پیشرفت کنم.

سیدجلال حسینی افزود: حالم خیلی بد بود و خداحافظی با من تفاوتی با مرگ نداشت، این تصمیم برای من بسیار سخت و تاثیرگذار بود.

عضو جدید کادر فنی پرسپولیس درباره یک دوره استراحت پس از خداحافظی اظهار کرد: در طول فصل هر روز فکر می کردم اگر خداحافظی کنم دو سال استراحت کنم و مدتی از فوتبال دور باشم اما توانستم. تی.

حسینی با اشاره به ترکیب پرسپولیس در این فصل گفت: در سال های اخیر که در بهترین حالت خود بودیم و به فینال آسیا رسیدیم تعدادی از بازیکنان خوب خود را از دست دادیم. فصل گذشته ما سه نفر از بهترین بازیکنان خود را از دست دادیم و باشگاه موفق شد او را به بازیکن بیاورد. امسال شرایط بهتر شده است اما متاسفانه چند روزی است که احساس می کنم باشگاه نتوانسته مهاجمی را جذب کند.

کاپیتان سابق سرخ ها به حضور بازیکنان جدید در این ترکیب اضافه کرد: بازیکنانی که به پرسپولیس اضافه شده اند فوق العاده هستند اما بازی در پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد و این بازیکنان باید از این پس روی پرسپولیس تمرکز کنند.

حسینی درباره موفقیت ها و ناکامی های دوران فوتبالی خود گفت: بارها شکست خورده ام و شاید اگر شکست هایم را در کنار موفقیت هایم قرار دهید با هم برابر شوند. زندگی خیلی سختی داشتم. در این چند سال به پیروزی در هر بازی فکر کردم که برای یک بازیکن ایرانی خیلی سخت است. اما حالا وقتی به موفقیت هایم در کنار شکست هایم نگاه می کنم، خوشحالم می کند.

سرمربی جدید پرسپولیس واکنش جالبی به سال جدایی اش از تیم ملی داد و افزود: امسال روحیه ام خیلی بد بود و اتفاقاً تنها باری بود که می خواستم با پرسپولیس قهرمان شوم و سه جام گرفتیم. با وجود اینکه در این فصل بازیکنان زیادی را از دست دادیم، اما می خواستم قهرمان شویم و خود آقای برانکو هم گفت که ما قهرمان می شویم.

جلال حسینی درباره شایعه حضورش در ملوان در آخرین فصل حضورش گفت: با مازیار زارع و پیمان نوری دوست بسیار صمیمی هستم و همیشه با آنها در ارتباط هستم اما صحبتی برای پیوستن به ملوان نشده است.

کاپیتان سابق سرخ ها با یادآوری اولین سال حضورش در پرسپولیس ادامه داد: زمانی که در تیم های دیگر بودم، خیلی دوست داشتم در پرسپولیس بازی کنم و آرزوی من این بود که به پرسپولیس کمک کنم تا به چیزی که هواداران می خواهند تبدیل شود، اما متأسفانه شرایط آن زمان در زمان حضور آقای گل. روجانیان تصمیمات اشتباهی گرفته شد و آن سال در فینال جام حذفی شکست خوردیم و سال بعد از آن با حضور آقای علی دایی در هفته پایانی نتوانستیم قهرمان لیگ شویم.

حسینی درباره جدایی آن زمان از پرسپولیس توضیح داد: دو سال سختی را پشت سر گذاشتم. به خاطر صحبت های آقای سعسی که آن زمان مدیرعامل شده بود و مصاحبه های ساختگی علیه من و همچنین به دلیل اینکه نتوانستم در آن دو سال حضور در پرسپولیس به خواسته هایم برسم، مجبور به ترک پرسپولیس شدم.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره تجربه اولین حضورش به عنوان مربی در آماده سازی سرخ ها گفت: شرایط بازیکنانی که تا دو ماه پیش در رختکن و زمین کنار هم بودند به عنوان مربی آنها بسیار سخت است. روز اول که به عنوان مربی به میدان آمدم حس دیگری با امید عالیشاه و سیامک نعمتی داشتم.

سیدجلال حسینی دلیل قهرمانی های پیاپی پرسپولیس و بازگشتش به این تیم را اینگونه بیان کرد: در آن زمان آقای برانکو از من خواست و وقتی به پرسپولیس برگشتم شرایط خیلی فرق کرد. آقای برانکو تیم پر مهری ساخته بود و همه بازیکنان را عاشق بازی فوتبال کرده بود. تمرینات بسیار سختی داشتیم و پیشرفت بازیکنان نمایان بود.

حسینی درباره کناره گیری از تیم ملی قبل از جام جهانی گفت: چند ماه قبل از شروع جام جهانی سه جلسه تمرینی در یک روز داشتم تا با آمادگی حداکثری وارد مسابقات شوم اما با تصمیم سرپرست انصراف دادم. مربی تیم ملی خدا را شکر می کنم که تمام تلاشم را برای تیم ملی گذاشتم و راه درستی را طی کردم. دلیل کناره گیری من از تیم ملی مشخص است اما دیگر اهمیتی ندارد.

سرمربی جدید پرسپولیس به حاشیه های اخیر تیم ملی واکنش نشان داد و افزود: در حال حاضر مشخص نیست چه کسی تصمیم می گیرد یا از فوتبال ملی چه می خواهیم. با این اتفاقات و داستان های تیم ملی، بازیکنان هم گم می شوند.

حسینی درباره تعویض اسکوچیچ گفت: ما در بدترین شرایط تیم ملی آقای اسکوچیچ را ترک کردیم و این مربی تمام تلاش خود را کرد و با کمترین هزینه بهترین نتیجه را گرفت، پس باید به او احترام گذاشت. به شخصه به نظرم اگر تغییر سرمربی صورت بگیرد، گزینه داخلی خیلی بهتر می شود.

کاپیتان سابق پرسپولیس اضافه کرد: به نظر من در رأس مدیریت فوتبال افراد ترسو و ضعیفی داریم که هیچ راه حل و برنامه ای برای جام جهانی ندارند و حالا می خواهند مربی بیاورند که مقصر ناکامی نهایی جهان باشد. جام.

دیدگاهتان را بنویسید