انتخاب جانشین دراگان اسکوچیچ در فضای مجازی

انتخاب جانشین دراگان اسکوچیچ در فضای مجازی

شکست تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی برای جامعه گران تمام می شود. این شکست که مصادف با پیروزی های پی در پی ایران در مقابل سوریه، عراق و امارات بود، انتقادات زیادی را به دنبال داشته است.

با این حال، بیش از همه، دراگان اسکوچیچ کسی است که به گوشه رینگ رفته و از چنین انتقادهای تند مصون نیست. شاید به این دلیل که در سخت ترین دیدار تیم ملی در سئول نتوانست تیمی آماده به دست آورد.

تجربه نشان می دهد که اگر تیم ملی خوب بازی کند، مردم بدون توجه به نتایج، از تیم حمایت خواهند کرد. حداکثر این است که ممکن است انتقاداتی از وضعیت تیم ملی داشته باشند، اما اینطور نیست که در موقعیت مخالف قرار بگیرند. اسکوچیچ از لحظه ای که قافیه مقابل کره جنوبی را از دست داد تحت فشار بود. تا جایی که حتی جانشینی برای او در فضای مجازی تعیین شده است!

اما حقیقت در این مورد چیست؟ آیا اسکوچیچ در این شرایط باید اخراج شود؟ اگر این غیر ممکن است، جانشین او از کجا خواهد آمد؟

در حال حاضر به نظر می رسد تیم ملی برای تکمیل مراحل مقدماتی جام جهانی یک دیدار دیگر مقابل لبنان را پیش رو دارد. نتیجه این بازی روی وضعیت تیم ملی تاثیری ندارد، اما چرا سرنوشت اسکوچیچ! او باید به هر نحوی دشمن را شکست دهد تا بخشی از خاطرات شکست مقابل کره جنوبی را پاک کند.

بعد از این دیدار حالا باید به حرف های کسانی که می گویند اسکوچیچ دیگر در تیم ملی بماند، توجه کنیم. در فاصله کوتاهی تا جام جهانی کدام مربی بزرگ خارجی بیکار است و این مسئولیت بزرگ را بر عهده می گیرد؟ مربیان بزرگ و بین المللی در کار و وظایف محوله برنامه دارند. این مربیان می دانند که برای حضور در تیم ملی ایران باید آماده حذف از مرحله اول جام جهانی باشند و شانس صعود بسیار کم است.

این مربیان می دانند که برخی در ایران از شکست ناپلئون مقابل اسپانیا یا تساوی مقابل پرتغال مقابل سرمربی وقت تیم ملی صحبت می کردند! اگر اینها به همین بهانه برای سرمربی بعدی لشکری ​​فحاشی درست کنند و او را بزنند تا از جام جهانی حذف شود، او هم باید ایران را ترک کند!

بهترین سناریو برای تیم ملی این بود که بعد از پایان دوران حضور کی راش در فوتبال ایران، یک مربی در سطح جهانی جایگزین او شود، اما ویلموتس انتخاب فاجعه آمیزی کرد و حکم عجیبی را در مورد دراگان اسکوچیچ (که مشخصا این بازیکن بود، صادر کرد. سرناچاری).

کره جنوبی سطح فنی و وضعیت ما را در جاده مشخص کرده است، اما امروز به غیر از اسکوچیچ، برای انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی مشکل داریم. این واقعیتی است که ما نمی توانیم آن را نادیده بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید