کمپین اخراج دراگان اسکوچیچ در فضای مجازی / عکس

تیم ملی فوتبال ایران برنامه خاصی برای آماده شدن برای حضور در جام جهانی قطر ندارد و در اولین پنجره فیفا تنها به مصاف تیم دوم الجزایر رفت و شکست خورد. این در حالی است که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کرواسی نیز به دلیل برخی تصمیمات مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. این مشکل و بی برنامگی تیم ملی باعث شد تا هواداران خواهان اخراج اسکوچیچ باشند و با انتشار هشتگ اخراج او در فضای مجازی سعی کنند صدای خود را به گوش مسئولان فوتبال ایران برسانند.

خیلی ها دلیل عدم برگزاری بازی دوستانه را شفاف سازی تیم ملی و فشار فنی ضعیف می دانند. فقط کاربران اینستاگرام تمایلی به اخراج سرمربی تیم ملی ندارند و این هشتگ در توییتر نیز منتشر شده است. مصرف کنندگان همچنین از پیشکسوتان انتقاد کرده اند که می گویند اسکوچیچ در تیم ملی بازداشت شده است و بسیاری او را سابقه ای نه چندان درخشان در فوتبال ایران می دانند.

کمپین اخراج دراگان اسکوچیچ در فضای مجازی / عکس

موضوع دیگری که این روزها مطرح می شود، بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی است. برخی از اهالی فوتبال حضور کی روش در ایران را بهترین اتفاق برای تیم ملی می دانند. با این حساب، جلب اعتماد فوتبال دوستان ایرانی برای دراگان اسکوچیچ بسیار سخت خواهد بود. چند ماه مانده به جام جهانی بسیاری از اهالی فوتبال خواهان حضور یک مربی بزرگ و صاحب نام روی نیمکت تیم ملی قطر هستند. اخبار منتشر شده از اردوی قطر نشان می دهد که تعدادی از ستاره های تیم ملی نیز به توانایی های کرواسی اعتماد ندارند و خواهان تغییر مربی هستند و به نظر می رسد کمپین اخراج اسکوچیچ از رختکن تیم ملی در فضای مجازی فارسی در جریان است. .

البته اسکوچیچ همچنان در فوتبال ایران طرفدارانی دارد و برخی از اهالی فوتبال به دلیل نتایج درخشان سرمربی کروات در مقدماتی جام جهانی از او حمایت می کنند. افرادی مانند سردار آزمون و شجاع خلیل زاده نیز علناً از دراگان اسکوچیچ حمایت کرده اند و این حملات علیه او را منصفانه نمی دانند. در این میان برخی از پیشکسوتان همچنان از سرمربی کروات حمایت می کنند و معتقدند او شایسته حضور در تیم ملی است.

باید دید تکلیف نیمکت تیم ملی چه خواهد شد و فدراسیون فوتبال مقابل اسکوچیچ چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید