دلیل اخراج دراگان اسکوچیچ مشخص شد

دلیل اخراج دراگان اسکوچیچ مشخص شد

او در شرایط سختی تیم ملی را برعهده گرفت اما توانست همه موانع را پشت سر بگذارد و با تیم ملی به عنوان تیم اول گروه راهی جام جهانی شود و جالب اینکه زمزمه های اخراج او حتی پس از شکست مقابل کره جنوبی آغاز شد. . در حالی که هنوز دیدارهای مقدماتی تیم ملی جام جهانی به پایان نرسیده بود، از سوی دیگر رده بندی تیم ملی قطعی بود.

مهدی تاج در نشست خبری خود پشت پرده و زیرکانه به دلیل اخراج اسکوچیچ اشاره کرد و این نابسامانی در اردوی تیم ملی در دوحه است.

تاج در این خصوص خطاب به اعضای جلسه هیات مدیره گفت: دو تیم در تیم ملی و داستان های متفاوت بازیکنان و همچنین مشارکت ملی پوشان در مشکلات بزرگ فوتبال به این دلیل است که سر مربی نمی توانست در مسائل مدیریتی قاطعانه عمل کند و بازیکنان خود را توجیه کردند که نباید وارد این مسائل شوند. اگر تیم ملی با این وضعیت راهی جام جهانی شود، قطعا قدرت و نظم کافی در مقابل حریفان در زمین نخواهد داشت و این در نهایت به تیم ملی و فوتبال ایران آسیب می رساند. سپس ما مسئول این اتفاقات خواهیم بود. فراموش نکرده‌ایم که در گذشته این بازیکن برای پیراهن تیم ملی درس می‌گرفت، اما با آمدن کارلوس کی‌روش، پیراهن تیم ملی هویت خود را پیدا کرد و…”

رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس نیز به این موضوع اشاره دیگری کرد و گفت: اولاً بازگشت آقای کی روش در هیئت مدیره فدراسیون فوتبال تصویب شد و اینطور نیست که تنها من نظر دادم. او باید برگردد.» البته من صحبت کردم و قانع شدم، خیلی علنی، مثل امروز، گفتم این وضعیت تیم ملی است، می‌توانیم همین‌طور ادامه دهیم و اتفاقی بیفتد. بالاخره تصمیم هیئت مدیره مدیران باید تصمیم می گرفتند که چه زمانی این روش را معرفی کنند. هیچ کجای دنیا همه چیز صفر یا صد نیست. ما نمی توانیم چیزی سیاه یا سفید ببینیم.

کاملا حق با شماست. دلیل اخراج اسکوچیچ فنی نبود. او در جام جهانی به دلیل ضعف در مدیریت تیم ملی از مدیریت فوتبال ایران کنار گذاشته شد.

دیدگاهتان را بنویسید