دلیل باخت تیم ملی از نگاه دراگان اسکوچیچ

دلیل باخت تیم ملی از نگاه دراگان اسکوچیچ

دراگان اسکوچیچ پس از شکست دو بر صفر ایران مقابل کره جنوبی گفت: به تیم کره جنوبی تبریک می گویم، آنها شایسته این پیروزی بودند. در نیمه اول از عملکرد تیمم راضی نبودم، چون در دفاع عقب مانده بودیم و سعی می کردیم با توپ های بلند توپ را به سردار آزمون برسانیم.

وی ادامه داد: کاری که از بچه ها خواستم این بود که توپ را از خط دفاع به خط میانی و از آنجا به خط حمله ببرند. با این حال مصدومیت متهورانه هلیل زاده نیز در نیمه اول ناراحتی بزرگی برای ما ایجاد کرد. ضمن اینکه جای بازیکنان مهم هجومی در این دیدار خالی بود و همین موضوع باعث شد تا بازی به نفع ما پیش نرود. سعی کردیم در برخی از لحظات بازی روند بازی را کنترل کنیم اما نتیجه آن چیزی که می خواستیم نشد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که سون هیونگ مین بار دیگر به ایران گل زد و عملکرد این بازیکن را چگونه ارزیابی می کند، گفت: سان همیشه ارزش خود را نشان داده و بازیکنی در سطح جهانی است و می تواند. بازی را با خودش بازی کنید سود تیم شما را تغییر دهید او بازیکنی در سطح جهانی است.

اسکو چ ای چ در خصوص بازی 29 آوریل مقابل لبنان که آخرین بازی ایران در مقدماتی جام جهانی است، گفت: درست است که این بازی را واگذار کردیم، اما باید بدانیم که پرواز طولانی، اختلاف زمانی و جاتلوگ (بدن) بی نظمی) روی ساعت) و مکان های آزاد بازیکنان، فشار مضاعف را به تیم ما وارد کنید. ما دوست داریم در مسابقات پیروز شویم، اگرچه برای لبنان احترام زیادی قائل هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید