قول جذاب دراگان اسکوچیچ به هواداران تیم ملی ایران برای جام جهانی

قول جذاب دراگان اسکوچیچ به هواداران تیم ملی ایران برای جام جهانی

دراگان اسکوچیچ دوشنبه شب پس از قرعه کشی جام جهانی در برنامه لیگ برتر حاضر شد و به طور مفصل درباره موضوعات مختلف صحبت کرد. در ادامه گزیده ای از زندگی حرفه ای اسکوچیچ آمده است:

شاید بهتر باشد با پرتغال متحد شویم

شاید اگر در تیم سید وان به پرتغال می باختیم بهتر بود. انگلیس از نظر فنی و بدنی تیم خوبی است که باید با آن رقابت کنیم و به سبک آنها کار خود را انجام دهیم. حضور در جام جهانی به این معناست که ما شایسته آن هستیم و همانطور که به حریفان خود احترام می گذاریم باید به خودمان نیز احترام بگذاریم.

این مشکلات برای انگلیسی ها طبیعی است

تیتر سان را هم دیدم. وقتی از انگلیس صحبت می کنیم این چیزها تازگی ندارد اما در مورد تیم مقابل باید به تیم خودمان هم احترام بگذاریم.

من نشون نمیدم که فارسی بلدم!

تو مسیر تبریز به تهران سعی کردم فارسی یاد بگیرم اما نشون ندادم!

ما باید نمایشی قدرتمند در برابر آمریکا داشته باشیم

همه تیم های ملی در جام جهانی قدرتمند هستند. البته ما نمی خواستیم با تیم هایی مانند آلمان، هلند یا حتی کرواسی روبرو شویم اما به عنوان یک تیم به آمریکا احترام می گذاریم و می دانیم که باید مقابل آنها خوب بازی کنیم.

ما به روابط سیاسی توجهی نداریم

حساسیت بازی با آمریکا را می دانم. می دانم که روابط دو کشور به مسائل زیادی مرتبط است و صحبت های زیادی در این باره وجود دارد، اما تمرکز ما روی رقابت است. ما همچنین دیدارهای حساسی مانند عراق و بحرین داشتیم، اما ثبات خود را حفظ کردیم و به نتیجه رسیدیم. امیدوارم بازیکنانم تمرکز لازم را در این دیدار داشته باشند.

ولز، اوکراین یا اسکاتلند؟

من ذهنم را درگیر این مسائل نمی کنم و درگیر این مسائل نمی شویم. ما منتظر برنده پلی آف هستیم و برای بازی با هر تیم آماده می شویم.

حضور علی دی در قرعه کشی؟

احساس غرور می کردم و می دانستم که این برای ایران چه معنایی دارد. حضور علی دایی در آنجا به عنوان یکی از اسطوره های ایران باعث افتخار اوست. با اینکه ایرانی نیستم حس غرورمو از دست دادم.

ما در قطر شرایط خوبی داریم

ما اردوی خود را در قطر انتخاب کردیم و می دانیم که شرایط آنجا برای ما خوب است و سعی می کنیم تیممان را در انزوا نگه داریم تا تمرکز بازیکنان حفظ شود. امکانات تمرینی آنجا واقعاً وضعیت خوبی دارد و بسیار مهم است که فاصله ورزشگاه تا هتل محل اقامت تیم ها بسیار کم باشد. به همین دلیل زمان زیادی برای خروج بازیکنان از هتل کنار ورزشگاه تلف نخواهد شد. انتظار دارم این جام جهانی از نظر برگزاری یکی از بهترین مسابقات جهانی تاریخ باشد.

جام جهانی در قطر خواهد بود که به ایران بسیار نزدیک است. انتظار دارم بسیاری از هواداران ایرانی در ورزشگاه ها حضور داشته باشند و برنده ما در مسابقات باشند.

من در ایران هستم تا برنامه ریزی خوبی انجام دهم

منتظر شدیم تا قرعه کشی انجام شود، با رقبای خود دیدار کنیم و سپس حریفان تدارکاتی را انتخاب کنیم که به رقبای جام جهانی نزدیک بودند. به همین دلیل در ایران هستم تا آمادگی خوبی داشته باشم. انتظار دارم برای بازی های دوستانه تیم های قدرتمندی را انتخاب کنم. من دوست ندارم تیم هایی را انتخاب کنم که با پاسخ من در مورد انتخاب مطابقت ندارند.

پیشنهادهایی برای بازی های دوستانه دریافت کردیم

کار را شروع کردیم. قبلا از تیم های دیگر برای بازی های دوستانه پیشنهاداتی دریافت کرده ایم و می توانیم این کار را انجام دهیم. از فدراسیون انتظار دارم دیدارهای تدارکاتی خوبی هم داشته باشد. باید تلاش کنیم تا بهترین شرایط را برای این تیم ملی فراهم کنیم، چرا که شایسته آن است.

تا خردادماه فرصت کافی داریم تا آمادگی لازم را برای بازی های دوستانه خوب انجام دهیم.

بهترین آمادگی را خواهیم داشت

ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین آمادگی را داشته باشیم، اما باید در آینده مشکلات باقی مانده را حل کنیم. امیدوارم در روزهای آینده خبرهای خوبی از تیم ملی بشنویم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

اگر یادتان باشد در مرحله مقدماتی گفتم باید هر کاری از دستمان بر می آید انجام دهیم و حالا هم می گویم با تمام وجود برای جام جهانی آماده می شویم.

دیدگاهتان را بنویسید