سیدجلال حسینی به کدام تیم می رود؟

سیدجلال حسینی به کدام تیم می رود؟

هر ساله با نزدیک شدن به هفته های پایانی لیگ برتر شایعات و گمانه زنی ها در مورد تعامل دوران بعضا جالب و بعضا دردناک نقل و انتقالات تابستانی بیشتر و بیشتر می شود که این موضوع در اردوی سرخپوشان خیلی زودتر و جدی تر به واقعیت تبدیل می شود. . بر اساس گمانه زنی ها، اخبار رسمی و غیررسمی درباره شاگردان یحیی گل محمدی با چند بازیکن تاثیرگذار و سرشناس به توافق رسیده است که هواداران پرافتخارترین تیم لیگ کشور را به اتفاقات جالبی مانند نقل و انتقالات تابستانی دوازدهم و … امیدوار می کند. لیگ شانزدهم. شیرینی و شیرینی تیم باعث کاهش عملکرد در روزهای آینده خواهد شد. خداحافظی یا جدایی سیدجلال حسینی از پرسپولیس یکی از دغدغه ها و معادلاتی است که می تواند از اضطراب هواداران تیم و کادرفنی و مدیریت تیم تصمیم گیرنده بکاهد، نقل و انتقالات چشم انداز روشن تری می دهد. پرسپولیسی ها پیش از این طعم تلخ جدایی 32 ساله سیدجلال حسینی و پیوستن به الاهلی قطر را چشیده اند. برانکو ایوانکوویچ باید اتفاقات تلخ و غم انگیزی داشته باشد و به دفاعی ناپایدارتر و شکننده تر از شرایط فعلی دست یابد.

بازیکنان جوان نتوانستند جای حسینی را بگیرند
این مدافع 40 ساله که سابقه پوشیدن پیراهن تیم های بندرانزلی، سایپا، سپاهان اصفهان، الاهلی قطر، نفت تهران و پرسپولیس تهران را در کارنامه دارد، اولین بازی ملی خود را برابر بلاروس در 18 بهمن 96 و با عملکرد خوب او باعث شد مدافعی مثل گل محمدی در تیم ملی احساس کند و با نفوذ ضعیف و روند تاثیرگذارش در 11 سال حضورش در تیم ملی جزو اولین انتخاب های مربیانی چون امیر گله نوی، علی دایی، افشین گاتبی و کارلوس کیروش بود. تیم ملی. کاپیتان فعلی و شماره 4 سرخپوشان که سابقه 9 قهرمانی لیگ برتر، یک جام حذفی، 4 سوپرجام و دو نایب قهرمانی AFC قبل از بازی پرسپولیس و فرسپاس در فصل 1401-1400 که شامل لیگ برتر، جام حذفی، سوپرکاپ آسیا و لیگ قهرمانان در 1684 دقیقه برای سرخپوشان برگزار می شود. این آمار در حالی است که وی در فصول فوتبال از 1395-1396 تا 1400-1399، 3041، 2728، 4075، 1519 و 3058 به ترتیب مسئولیت حفاظت از خط قرمز پایتخت و نقش مغز را بر عهده داشته است. اجرای تفکرات تاکتیکی برانکو وابریو ایکو گرانکو کالدرون کمک ارزشمندی کرده است.

شاگردان گل محمدی در تمامی رقابت های این فصل از جمله لیگ برتر، جام حذفی، سوپرجام و لیگ قهرمانان آسیا 28 گل به ثمر رسانده اند که 16 گل (3 گل به الهلال، 2 گل به فولاد خوزستان، مسار رفسن، صنعت نفت آبادان) و یک گل به نساجی مازندران، آلومینیوم اراک، پیکان تهران، تراکتورسازی تبریز، گل گهر سیرجان، سپاهان و ذوب آهن اصفهان در حضور شماره 4 در مستطیل سبز و 12 گل دیگر در زمان نیمکت، غیبت این مدافع در لیست بازیکنان اصلی و ذخیره و جایگزین این بازیکن مشخص شده است. این بازیکن با توجه به سبک بازی و سنش مانند سایر مدافعان پرسپولیس وارد دوئل و مسابقات نمی شود که رکورد یک پاس گل، 3 پاس کلیدی، 746 پاس موفق، 16 ریباند موفق، 50 ریباند را برای او به ارمغان می آورد. 45 رهگیری، 2 نجات دروازه دارای 89 نبرد هوایی موفق و 22 نبرد هوایی ناموفق است.

گردو که هنوز حیاتی است
در 21 بازی لیگ برتر به استثنای سیدجلال حسینی بازیکنانی چون رضا عنایتی، سهراب بختیاری زاده، مهدی رجب زاده، ابراهیم صادقی، محسن بنگر، مرتضی اسدی، فریدون فضلی، رضا هله‌قریا و اسپیزه‌بار ساچاره‌را و لوچی بازیکنان لیگ برتری را تجربه کردند. آنها مدعی هستند تا 38 سالگی به بعد در مستطیل های سبز فوتبال ایران بوده اند. اما شواهد نشان می دهد که حسینی 40 ساله که در طول بازی تقریباً هم سن و سال مدافعان میانی بود در مقایسه با مدافعان میانی مانند محمد نصرتی، محسن بنگر، هادی شکوری، امیرحسین صادقی، هادی عقیلی، پیمان منتظری، حنیف عمران زاده و سرسختی او مانند برخی از این نام ها تاثیر چندانی در عملکرد او نداشته و می تواند تاثیر مثبتی در بالاترین سطح فوتبال ایران در لیگ بیست و دوم داشته باشد. البته نمی توان انکار کرد که شماره 4 مفرح بود، حسینی خط دفاعی را در دست داشت که منجر به فاصله زیاد بین خطوط، ماندن روی زمین در دوئل های این بازیکن و ضعیف شدن عضلات و مصدومیت دائمی مدافع بندرانزلی شد. او قطعاً فاقد ظرفیت و توانایی های گذشته است که در بین بازیکنان این رده سنی امری عادی و معمول است و حتی می توان با قاطعیت گفت که این چهره دفاعی به دلیل داشتن زندگی سالم، دوری، دیرتر از سایر بازیکنان دچار این بیماری همه گیر شد. از حواشی و تمرکز روی تمرین.و برای اثبات این موضوع مروری بر عملکرد چشمگیر او در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 در سن 36 سالگی کافی به نظر می رسد. حسینی 40 ساله همچنان در مستطیل سبز نقش بسزایی دارد و حضور او در لیگ خلیج فارس فصل 1401-1401 قطعا برای هر تیمی مایه خیر و برکت است، هرچند دادن نقش کلیدی به این بازیکن بهتر از آن چیزی نیست. در پرسپولیس این فصل بهترین راه برای استفاده از این بازیکن، روشی است که گابریل کالدرون و یحیی گل محمدی در لیگ نوزدهم و لیگ قهرمانان آسیا 2020 به کار بردند. و در ابزارهای فنی، تنوع حرف اول را می زند.

پرسپولیس یا ملوان؟
سیدجلال برای فصل آینده سه گزینه دارد. در پرسپولیس بمانید و احتمالاً روی نیمکت بنشینید، با لباس تیم خداحافظی کنید و عضو کادرفنی شوید یا به تیم دیگری بروید و بازی کنید. گزینه جدی او ملوان شدن در لیگ برتر است. باید دید او چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید