با سیدجلال حسینی جدید پرسپولیس آشنا شوید!

با سیدجلال حسینی جدید پرسپولیس آشنا شوید!

سیدجلال حسینی در سال های اخیر کاپیتان اول پرسپولیس بود و واقعا شایسته این عنوان بود. کاپیتانی که نه تنها از نظر فنی، بلکه از نظر اخلاقی و حرفه ای نیز درخشید و الگویی برای سایر بازیکنان بود. بسیاری از افراد بسیاری از موفقیت های پرسپولیس در سال های اخیر را مدیون این مدافع قدرتمند می دانند.

بعد از سیدجلال که در پایان فصل گذشته کفش هایش را آویخت و وارد عرصه مربیگری شد، امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس در فصل جاری شد و کمال سغدنیا هم کاپیتان دوم است! با این حال قابل پیش بینی بود که با توجه به الگوی بازی پرسپولیس و همچنین خریدهای جدید این تیم، احتمال نیمکت نشینی این دو بازیکن بالا بود و همین اتفاق نیز رخ داد.

یحیی گل محمدی حالا در دیدارهای اخیر پرسپولیس وحید امیری را به عنوان بازیکن اول و کاپیتان به زمین می فرستد و گاهی از عالیشاه به عنوان بازیکن تعویضی استفاده می کند. سوگامنیا هم به تعویض دائمی تبدیل شد تا اینکه کاپیتان وحید امیری اجازه داد خلاء یک بزرگتر در تیم احساس شود و همه را به یاد سیدجلال حسینی بیاندازد.

مصاحبه علیرضا بیرانوند پس از حرکت دربی و آگاهی امید نورافکن از ناشنوایی، بلوغ کاپیتان با اخلاق پرسپولیس را به همراه دارد. کاپیتانی که یحیی گل محمدی باید به او افتخار کند!

دیدگاهتان را بنویسید