سیدجلال حسینی و دربی ویژه

سیدجلال حسینی و دربی ویژه

پرسپولیس موفق شد نفت مسجد سلیمان را شکست دهد اما با تصمیم یحیی گل محمدی، سیدجلال حسینی کاپیتان سرخ ها در این دیدار حضور نداشت. سیدجلال که در آبادان در ترکیب ثابت حضور داشت بدون مصدومیت در ماسد سلیمان مستقر شد و حتی در جمع بازیکنان ذخیره هم حضور نداشت.

اما دلیل حذف نام سیدجلال از لیست بازی های مقابل نفت مسجد سلیمان، وقفه ای برای کاپیتان پرافتخار پرسپولیس بود. یحیی گل محمدی با در نظر گرفتن شرایط کاپیتان تیمش و البته با توجه به دربی پیش رو، تصمیم گرفت در دیدار قبل به سید جلال استراحت بدهد و به جای آن از علی نعمتی استفاده کند.

شنیده ها حاکی از آن است که کاپیتان پرافتخار پرسپولیس در دربی به ترکیب اصلی خود برمی گردد و به همراه وحدت حنانوف زوج خط دفاعی پرسپولیس در دیدار فوق العاده حساس مقابل استقلال را تشکیل خواهند داد. حسینی تجربه زیادی در دربی دارد و مطمئنا یحیی گل محمدی روی این تجربه و البته هوش بالای سید جلال حساب ویژه ای باز کرده و امیدوار است کاپیتان تیمش بتواند در کنار آن چهره های هجومی استقلال را غیرفعال کند. دیگر عناصر دفاعی پرسپولیس.

این دیدار با توجه به اختلاف 6 امتیازی دو تیم برای پرسپولیس بسیار حساس است و هدف اصلی شاگردان یحیی گل محمدی در این دیدار بسته نگه داشتن دروازه تیمشان است و سپس در مرحله بعد. تلاش برای پیروزی مقابل شاگردان فرهاد مجیدی.

سیدجلال حسینی که از زمان حضورش در پرسپولیس به عنوان کاپیتان این تیم دربی های زیادی را تجربه کرده، در این بازی وظیفه حساس و خطیری بر عهده دارد. او که رهبر خط دفاعی تیمش در دربی است باید در این روزهای استقلال مقابل خط حمله تمام شده بسیار هوشمندانه بازی کند چرا که کوچکترین اشتباه در خط دفاعی قرمزها می تواند به قیمت یک گل تمام شود.

کاپیتان پرسپولیس در صورت حضور در ترکیب ثابت تیمش به اولین بازیکن 40 ساله تاریخ دربی تبدیل می شود و جالب اینجاست که اگر کاپیتان پرسپولیس در این دیدار گل بزند، می تواند شکست بخورد. رکورد کریم باقری و تبدیل شدن به مسن ترین گلزن دربی.

دیدگاهتان را بنویسید