سیدجلال حسینی استقلالی ها را مسخره می کند

سیدجلال حسینی استقلالی ها را مسخره می کند

شاید یکی از سخت ترین شکست های پرسپولیس در سال های اخیر در آبادان مقابل تیم علیرضا منصوریان بود. شکستی که فاصله پرسپولیس و استقلال را به عدد 6 رساند و شاید خیلی ها حتی برخی از هواداران این تیم را ناامید کرده باشند.

سیدجلال حسینی در این میان نگاه دیگری به موضوع دارد و نه تنها ناامید نیست بلکه قاطعانه صحبت می کند. کاپیتان پرافتخار پرسپولیس در گفتگوی اختصاصی با خبرورزشی به نکات جالبی اشاره کرد و نکاتی را پس از باخت خطاب به صنعت نفت آبادان بیان کرد که خواندنی است.

بدون ارائه چینی می خواهم بپرسم بعد از شکست مقابل صنعت نفت در آبادان ناامید نشدید؟

چرا ناامید؟!

به هر حال با این شکست فاصله شما با استقلال پیشرو 6 امتیازی شد که شاید جبران آن سخت به نظر برسد؟

نه من این را قبول ندارم. یک سوم لیگ هنوز باقی مانده است. 9 بازی که می تواند 27 امتیاز داشته باشد.

آیا این بدان معناست که شما می خواهید در هر 9 بازی دیگر خود برنده شوید؟

منظورم تعداد بازی های باقی مانده است. بازی به بازی پیش می رویم و حواسمان پرت نمی شود. در پاسخ به سوال شما می خواستم بگویم هنوز برای ناامید شدن از قهرمانی زود است.

اما ممکن است برخی از هواداران پرسپولیس بعد از شکست در آبادان ناامید شده باشند؟

به هواداران پرسپولیس قول می دهم تا آخرین لحظه بجنگیم. ما مانند 5 سال گذشته برای قهرمانی می جنگیم، زیرا این را به خوبی می دانیم!

تمسخر رقبا بود یا …؟

نه پرسپولیس همیشه اذیت می شود و کتک می خورد. ما به انجام کارهای سخت تر عادت کرده ایم زیرا تنها امیدمان به خودمان است.

هواداران شما در فضای مجازی به شدت به مجازات استقلال مقابل گل گهر سیرجان اعتراض کرده اند. آیا قبل از بازی با صنعت نفت آبادان این بازی را تماشا کردید؟

ما درگیر بازی خود بودیم و در حال حاضر فقط یک چیز می توانم بگویم. اینکه الان من پرسپولیسی فرصتی ندارم به استقلال فکر کنم. حالا فقط باید به فکر تیم و بازی بعدی باشیم نه اینکه در بازی قبل چه بلایی سر حریف اصلی مان آمد یا نه؟ البته در فوتبال ما اتفاقاتی می افتد که شاید خیلی فوتبالی نباشد اما من را اذیت نمی کند.

اما پنجشنبه هفته آینده در استقلال بازی خواهید کرد. هواداران پرسپولیس به خصوص در فضای مجازی به شدت به قضاوت حریف مستقیم شما در بازی با گل گهر سیرجان اعتراض کردند و حتی گفتند همان آرمان اسدی در دور اول در دروازه سالم مهدی عبدی دخالتی نکرد اما پنالتی گرفت. به نفع استقلال؟

صحبت زیاد است، اما من نمی خواهم در حال حاضر در مورد آن بحث کنم. فقط بدانید تیمی که به جام جهانی 2022 قطر رسید نیمی از ترکیبش را بازیکنان پرسپولیس تشکیل می دادند. علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، وحید امیری، میلاد سرلک، احمد نورالهی، مهدی ترابی، مهدی طارمی و کریم انصاری فارسی را مشاهده می کنید. این نشان دهنده عظمت تیم پرسپولیس است. هواداران پرسپولیس هم به خوبی می دانند که در چند سال اخیر سعی کرده اند این تیم را ضعیف کنند اما شاید به یک چیز فکر نکرده باشند و نکرده اند و آن هم این است که پرسپولیس تا آخرین لحظه بجنگد. تخت جمشید مثل تانک جنگی است که هرگز متوقف نمی شود!

اخباری شنیدیم که می خواهیم صحت آن را از شما بپرسیم. اینکه باشگاه از همه بازیکنان برای تمدید قرارداد دعوت کرده یا نامه نوشته اما سیدجلال حسینی دعوت نشده است؟

من اصلا به این سوالات فکر نمی کنم و با ذهنم کار ندارم. الان زندگی می کنم و مهمترین هدفم کمک به پرسپولیس در طول فصل است.

شایعه دیگری مبنی بر احتمال اضافه شدن سیدجلال حسینی به تیم پرسپولیس در فصل آینده وجود داشت. آیا این خبر را تایید می کنید؟

چنین صحبت هایی صورت نگرفته است و در شرایط فعلی به این مسائل و شایعات فکر نمی کنم. الان همانطور که گفتم مهمترین دغدغه من و سایر اعضای تیم پرسپولیس موفقیت و قهرمانی تیم است. 9 فینال سخت و دشوار پیش رو داریم و باید با تمرکز و هوش کامل روی این 9 مسابقه تمرکز کنیم. وقتی حاشیه و حاشیه نداریم!

پس از شکست مقابل صنعت نفت آبادان، حملات زیادی به حامد لک صورت گرفت. هواداران پرسپولیس به دروازه بان اول شما حمله کردند. به نظر شما مشکل حامد لاک چیست؟

متاسفم اما جوابی برای این سوال ندارم!

چرا؟

همه بازیکنان سعی می کنند بهترین کیفیت خود را تضمین کنند. این چیزها هم ممکن است اتفاق بیفتد، اما ما باید ذهن خود را برای 9 بازی باقیمانده آزاد کنیم. ما کار سختی داریم و همه می دانیم چه بلایی سر پرسپولیس آمد تا قهرمان نشود اما این انگیزه ما را بیشتر کرد. همه بازیکنان باید بازی صنعت نفت آبادان را فراموش کنند و آن را از ذهن خود پاک کنند. این بازی تمام شد و به داستان بپیوندید.

منظورتان از بلاهایی که سر پرسپولیس آمد چیست؟ یعنی اراده ای هست که بخواهد پرسپولیس قهرمان نشود؟

ما بچه هایی داریم که قلب های واقعا بزرگی دارند. تکرار قهرمانی برای ششمین سال متوالی کار بسیار سختی است. حالا می بینید که جنگیدن برای ژاوی برای بارسا چقدر سخت است یا یوونتوس بعد از چندین سال در ایتالیا به مشکل خورده است. با این حال، هنگامی که یک تیم برای چندین سال متوالی پیروز می شود، بسیاری از مردم علیه آن تیم قرار می گیرند. ممکن است بخواهند پرسپولیس را پایین بیاورند اما نمی توانند به ما انگیزه بدهند. گفتم حرف های زیادی برای گفتن دارم اما الان وقتش نیست. در آینده زیاد صحبت خواهم کرد و …

خیلی ها هستند که معتقدند دربی می تواند قهرمان لیگ را مشخص کند. آیا شما با این شرایط موافق هستید؟

نه من مخالفم اصلاً اینطور نیست که دربی قهرمان لیگ را مشخص کند، چون 8 دیدار دیگر هم مهم است. بازی ما با نفت مسجد سلیمان بسیار مهم و سرنوشت ساز است. اینکه فکر کنیم یک بازی می تواند سرنوشت قهرمان لیگ را رقم بزند اشتباه است. ما باید در همه مسابقات با تمام توان پا به زمین بگذاریم.

پرسپولیس در آبادان شکست خورد اما در بحبوحه این شکست یک شگفتی لو رفت. شیرزد تمیرف که نمایش فوق العاده ای داشت. موافقید؟

شیرزاد فوتبالیست بسیار باهوش و زهرآگینی را به نمایش گذاشت.

شیرزاد؟! بهش میگی شیرزاد؟

بله، فکر می کنم می تواند کمک زیادی به پرسپولیس کند. او به عنوان ذخیره وارد زمین شد، اما نشان داد که مهاجم تیغی است. مهدی عبدی و حامد پاکدل جوان را هم داریم که در کنار شیرزاد می توانند در طول فصل گل های زیادی برای پرسپولیس بزنند.

آفرین، سوالات ما به پایان رسید. اگر حرف خاصی برای گفتن دارید؟

فقط یک درخواست از هواداران پرسپولیس دارم. تا آخر فصل در پرسپولیس بمانیم و از بچه هایمان حمایت کنیم. پرسپولیسی ها همیشه با تیم مشکل داشتند و هیچ وقت فراموش نمی کنیم که فینال آسیا را باختیم، اما پرسپولیسی ها ما را تشویق کردند تا با انرژی و قدرت بیشتری برای قهرمانی بعدی لیگ برتر شروع کنیم. تا اینجای کار فقط حمایت هواداران می تواند به ششمین قهرمانی متوالی ما کمک کند. ناگفته نماند که هواداران پرسپولیس در تمام این سال ها بزرگترین حامی و مشوق بازیکنان بوده و هستند.

دیدگاهتان را بنویسید