اقدامات هماهنگ باشگاه و کادر فنی علیه سیدجلال حسینی

اقدامات هماهنگ باشگاه و کادر فنی علیه سیدجلال حسینی

مدتی است مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ملی پوش فوتبال کشورمان برای رسیدن به مرز آمادگی با پرسپولیس تمرین می کند. گنجی که با باشگاه شنژن چین قرارداد دارد، مصدوم شد و اکنون با سرخپوشان تمرین می کند تا برای دوران نقاهت خود آماده شود. این حادثه راز قدیمی او را نیز فاش کرد.

پورعلی گنجی بارها گفته است که قصد بازگشت به فوتبال ایران را دارد و می خواهد در یکی از دو تیم بزرگ پایتخت بازی کند. به همین دلیل همیشه این سوال مطرح بوده که آیا او پارسی است یا مستقل و حالا خود گنجی پاسخ را روشن کرده است. مرتضی حتی در آخرین مصاحبه خود گفته به زودی با پرسپولیس قرارداد می بندد و برای این تیم بازی می کند.
به نظر می رسد مرتضی پورعلی گنجی در آینده نزدیک جایگزین جلال حسینی در پرسپولیس شود.

کاپیتان فعلی “قرمزها” یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران است که در قهرمانی های بعدی این تیم نیز نقش بسزایی دارد. در ماه های اخیر اما شایعات زیادی مبنی بر بازنشستگی حسینی در پایان فصل شنیده می شود. او در لیست کسانی است که قراردادشان در پایان فصل به پایان می رسد اما باشگاه به گفته یحیی فعلاً برنامه ای برای تمدید قرارداد این بازیکن ندارد. حتی شنیده می شود که حسینی ممکن است فصل آینده وارد ستاد فنی سرخپوشان شود. در صورت رسمی شدن حضور پورعلی گنجی در پرسپولیس برای شروع لیگ آینده، خداحافظی جلال تقریبا قطعی می شود. حالا اما گنجی ممکن است تصمیم بگیرد دلار را افزایش دهد و بازگشتش به لیگ ایران را به تعویق بیندازد.

دیدگاهتان را بنویسید