حسینی دیدار با سپاهان را از دست داد؟ کادر فنی آماده باش برای مدافعان استقلال

حسینی دیدار با سپاهان را از دست داد؟  کادر فنی آماده باش برای مدافعان استقلال

مصدومیت چند بازیکن استقلال کادر فنی این تیم را نگران کرد. اگر مصدومیت سیدحسین حسینی به حدی است که او نمی تواند استقلال را در دیدار سرنوشت ساز روز پنجشنبه مقابل سپاهان همراهی کند، این تیم چاره ای جز استفاده از وجود علیرضا رضایی مقابل زرد پوشان اصفهانی ندارد. دروازه بانی که فصل گذشته نمایش خوبی برای استقلالی ها به نمایش گذاشت اما در این فصل هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و کاملاً به یک بازیکن تمام عیار روی نیمکت تبدیل شده است.

بد نیست بدانید که اگر حسینی کاپیتان آبی پوشان این هفته به سپاهان نرسد، از لیست 18 نفره خط می خورد و تعدیل علیرضا رضایی یعنی سینا سعیدی، مدافع جوان استقلال که سابقه حضور در این تیم را دارد. فراخوان های تیم ملی امید، می تواند تحت عنوان دروازه بان دوم در این دیدار مهم روی نیمکت آبی ها بنشیند، اتفاقی که برای هر بازیکن جوانی که به دنبال نام و نشانی باشد، فوق العاده مهم و ارزشمند تلقی می شود. البته کادر پزشکی این تیم هنوز نظر نهایی خود را درباره کاپیتان آبی پوشان اعلام نکرده و باید دید حسینی تا روز سه شنبه می تواند به میدان برود یا خیر.

لازم به ذکر است دیدار سپاهان با استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر روز پنجشنبه هفته جاری از ساعت 16:30 در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید