روتر «بلد»: مجبور شدیم با ده ها نیروی خود دست از کار بکشیم/ به زودی آینده این روتر را به اطلاع شما خواهیم رساند/ آینده اینترنت در کشور قابل پیش بینی نیست; ما در توانایی خود برای حمایت از حقوق مصرف کننده تردید داشتیم

روتر «بلد»: مجبور شدیم با ده ها نیروی خود دست از کار بکشیم/ به زودی آینده این روتر را به اطلاع شما خواهیم رساند/ آینده اینترنت در کشور قابل پیش بینی نیست;  ما در توانایی خود برای حمایت از حقوق مصرف کننده تردید داشتیم

روز جدید گروه هزاردستان با انتشار بیانیه ای در خصوص آینده فعالیت نقشه و مکان یاب «بلد» ضمن خداحافظی با تعدادی از حاضران در این گروه، از ادامه فعالیت «بلد» تا پایان سال جاری خبر داد. اما به زودی در مورد آینده فعالیت این روتر به شما اطلاع خواهد داد.

گروه هزاردستان با انتشار بیانیه ای از پایان همکاری با ده ها نیروی انسانی خود در نقشه و مسیر یاب «بلد» خبر داد.

گروه هزاردستان با انتشار بیانیه ای در خصوص آینده کسب و کار بلد کارت و روتر، ضمن خداحافظی با تعدادی از افراد حاضر در این گروه، اعلام کرد بلد تا پایان سال جاری به فعالیت خود ادامه می دهد، اما به زودی در آینده نزدیک این فعالیت روتر به شما اطلاع خواهد داد.

در متن این بیانیه آمده است:

بلد در پنجمین سال فعالیت خود با تیمی با انگیزه، منحصر به فرد و همدل و محصولی با بیش از 10 میلیون کاربر فعال روزانه باید با ده ها نفر از همکاران خود خداحافظی کند. مدت‌هاست که راه‌های جذب سرمایه در فضای استارت‌آپ و بخش خصوصی کشور بسته شده و ادامه کسب‌وکارهایی که بازدهی طولانی‌مدت سرمایه‌گذاری دارند و نمی‌توانند به نقطه سودآوری در آن برسند دشوارتر شده است. کوتاه مدت هنوز افق روشنی برای خروج سرمایه‌گذاران از کسب‌وکارهای اینترنتی بالغ‌تر وجود ندارد، که امید را برای آن سال‌های دور از رسیدن به مرحله خروج از بین می‌برد.

از سوی دیگر، در حالی که نگران محدودیت های اعمال شده بر اینترنت و امنیت فضا هستیم، آینده اینترنت در کشور چندان قابل پیش بینی نیست و برخی جلسات به خصوص در ماه های اخیر ما را به این باور رسانده است که ما دقیقاً همان راهی هستیم که در پیش گرفته ایم و توانایی خود در حمایت از حقوق مصرف کنندگان از شرایط ایجاد شده برای همکاران متاسف هستیم و تمام تلاش خود و سایر شرکت های گروه را برای انتقال این افراد توانمند و با استعداد به کار می گیریم. در شرایط دشوار و گیج کننده کنونی به گروهی که کمتر دشوار است.

ما خدمات ارائه شده توسط کارت و روتر بلد را تا پایان سال جاری به کاربران آن تضمین می کنیم. در عین حال، به زودی اطلاعات دقیق تری در مورد آینده این محصول و پیامدهای آن برای میلیون ها کاربر که در تمام این سال ها به آن اعتماد کرده اند ارائه خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید