پیشکسوت استقلال دربی پیش رو را پیش بینی کرد

پیشکسوت استقلال دربی پیش رو را پیش بینی کرد

حنیف عمران زاده پیشکسوت استقلال درباره شرایط لیگ برتر در این فصل گفت: من استقلال را دنبال می کنم و فکر می کنم تا الان نتایج خیلی خوبی کسب کرده اند، همه چیز عالی است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی در خصوص انتقاداتی که از تیم مجیدی به خاطر خوب بازی نکردن آنها می شود، توضیح داد: کسانی که این حرف ها را می زنند دنبال گل هستند، هوادارانی که باید خوشحال باشند از این تیم خوشحال هستند. تیمی که 22 هفته است شکست نخورده و همه رکوردها را جابجا کرده است، قطعا شایسته عنوان قهرمانی است. دیگه از استقلال چی میخوای؟ امسال بهترین عملکرد را داشت.

عمران زاده در خصوص پیش بینی خود از دربی پیش رو گفت: در دربی هر دو تیم برای پیروزی تلاش می کنند و اکنون فکر می کنم استقلال در حال حاضر وضعیت بهتری دارد. هر دو تیم بازیکنان خوبی دارند.

مدافع سابق استقلال درباره بازیکنان کلیدی دو تیم در دربی اظهار کرد: سیدجلال حسینی و وریا گفوری کاپیتان دو بازیکن کلیدی هستند. به خصوص وریا که بازیکن دربی در فضای باز است و سابقه گلزنی در این دیدار را نیز دارد.

عمران زاده با توجه به اینکه یزدانی و مرادوند به خدمت سربازی اعزام شدند و به تاثیر آن بر استقلال اذعان داشتند، اذعان داشت: دو جوان در آتش سوختند و به خدمت اعزام شدند. مشکلات این اتفاقات برای این دو بازیکن پیش آمد، البته تیم ملوان تیم بسیار خوبی است و امیدوارم فصل آینده به لیگ برتر بیایم. من در این تیم فوتبال بازی کردم و امیدوارم سال آینده این دو عزیز در لیگ برتر بازی کنند.

وی ادامه داد: در مورد تاثیر جدایی این دو بازیکن از استقلال باید بگویم که اگر دفاع استقلال را سه نفر حساب کنم 60 درصد دفاع از بین رفته است. البته برای این دو بازیکن، یک چشم باتجربه جایگزین های بسیار خوبی داریم و عارف نیز پس از مصدومیتی که دریافت کرد، در بازی مقابل نفت عملکرد بسیار خوبی داشت.

وی در ادامه گفت که بسیاری معتقدند او در دربی قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید