واکنش پیشکسوت پرسپولیس به پیش بینی قهرمان لیگ

واکنش پیشکسوت پرسپولیس به پیش بینی قهرمان لیگ

حمید درخشان درباره پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان گفت: بازی خوبی بود. خوبی بازی این بود که همبستگی و کار تیمی پرسپولیس نسبت به هفته های قبل بهتر شده است. این چیز خوبی است و بازیکنان با گذشت زمان بهتر و بهتر بازی می کنند. پرسپولیس در خط هافبک بازی می کرد و خط حمله به خوبی تغذیه می شد و ما فرم بسیار خوبی برای دروازه پیدا می کنیم.

وی ادامه داد: نباید فراموش کنیم که پرسپولیس گل سریع زد چون غافلگیرکننده بود. البته این یک نقطه ضعف است و نباید از آن غافل شد. مس تیم بسیار خوبی بود و در انتقال از دفاع به حمله خیلی خوب عمل کرد و با توجه به حضور گادوین مانچا سعی کرد از حضور او استفاده کند. منبع مهاجم توانایی است و اگر او را نادیده بگیرید قطعا مجازات خواهید شد. بعد هافبک های پرسپولیس خیلی خوب بازی کردند و به خوبی عمق را پیدا کردند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: پهلوان هم بازیکنی است که در یکی دو هفته اخیر خوب بازی کرده و در نهایت پرسپولیس به خواسته اش رسید. اگر این روند ادامه پیدا کند پرسپولیس راحتتر به بالای جدول می رسد و اجازه نمی دهد اختلافش با حریف بیشتر شود. هفته های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و نمی توان پیش بینی کرد کدام تیم برنده می شود. بعد از دربی می توانید پیش بینی بهتری نسبت به قهرمان لیگ داشته باشید. فکر می کنم برنده دربی می تواند به قهرمانی نزدیک شود.

او درباره عملکرد احمد گوهری گفت: جذب جوانی که می خواهد در تیم بزرگی بازی کند، امری طبیعی است. مطمئناً استرس در آن وجود خواهد داشت. زمان می برد و شما باید از نظر بدنی خود را با شرایط وفق دهید. حتی بازیکنان بزرگ هم بازی در یک تیم بزرگ را سخت می دانند.

دیدگاهتان را بنویسید