پیشکسوت استقلال نتیجه دربی را فاش کرد

پیشکسوت استقلال نتیجه دربی را فاش کرد

صدیق ورمزیار بازیکن سابق استقلال درباره تساوی این تیم مقابل خوزستان در لیگ برتر گفت: استقلال مقابل خوزستان فوتبال تهاجمی و بدنی به نمایش گذاشت و سعی کرد بازی را با برد به پایان برساند اما این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: بازی های ما قبل از دربی همیشه حساس است و تیم ها در این بازی با احتیاط بیشتری بازی می کنند. بازیکنان دوست دارند قبل از دربی مصدوم نشوند یا برای شرکت در دربی کارت زرد نگیرند. با توجه به این موضوع، استقلال در بازی دیروز کمی محتاطانه بازی کرد.

بازیکن سابق استقلال درباره عملکرد فولاد در این دیدار افزود: فولاد نشان داد تیم جوان و باکیفیتی است. آنها به دنبال کسب 3 امتیاز در خانه بودند تا هواداران خود را راضی کنند و به همین منظور سعی در برتری داشتند.

ورمزیار درباره اینکه خیلی ها معتقدند استقلال پیشاپیش دربی را می برد، گفت: نتیجه را نمی توان در دربی پیش بینی کرد. با توجه به سقوط پرسپولیس از آسیا در تهران، این تیم به دنبال جبران است و استقلال باید با تمرکز کافی در دربی بازی کند. بازی های این دو تیم قبل از دربی فراموش می شود و همه چیز به روز دربی برمی گردد. فکر می کنم استقلال می تواند در این دربی پیروز شود.

وی درباره اینکه آیا استقلال می تواند در نیم فصل قهرمان شود، توضیح داد: مهم قهرمانی در پایان فصل است که استقلال باید قهرمان شود. در نیم فصل جامی به قهرمان نمی دهند، آبی پوشان باید در پایان فصل برای رسیدن به این هدف تلاش کنند.

ورمازیار درباره اینکه آیا استقلال نیاز به تقویت نیم فصل دارد؟ وی افزود: در هر صورت تیمی که می خواهد قهرمان شود باید در نیم فصل تقویت شود. با توجه به اتفاقاتی که در ابتدای فصل رخ داد، استقلال نیاز به جذب بازیکن جدید دارد.

بازیکن سابق استقلال درباره شایعه کسر امتیاز از این تیم گفت: مسئولان استقلال نباید اجازه دهند چنین اتفاقی بیفتد زیرا این تیم سقف قرارداد را کاملا رعایت کرده است. استقلالی ها تا همین اواخر در این قانون شرکت می کردند.