حمله تند پیشکسوت استقلال به داور دربی

حمله تند پیشکسوت استقلال به داور دربی

شاهین بیانی درباره پیروزی استقلال مقابل پارس جنوبی در رقابت های جام حذفی گفت: در جام حذفی تیم های شهرستانی انگیزه زیادی برای بازی شجاعانه مقابل استقلال دارند. مسابقات به صورت زنده پخش می شود و به همین دلیل بازیکنان حریف برای اثبات خود انگیزه دارند. این مسائل دست به دست هم داده و بازی را به تساوی کشانده و به وقت اضافه می کشانند.

وی افزود: البته استقلال بعد از باخت دربی برای این بازی روحیه خوبی نداشت و نتوانست نمایش های همیشگی خود را به نمایش بگذارد. با این حال مهمترین سوال پیروزی در این دیدار بود که استقلال موفق شد با پیروزی به نیمه نهایی جام حذفی برود.

باگانی در ادامه خاطرنشان کرد: ساپینتو باید به فکر استقلال جناح چپ باشد. ابوالفضل جلالی ملی پوش استقلال شایسته بازی در دفاع چپ است اما نمی دانم چرا هرگز به زمین اعزام نشد تا اینکه در نیمه دوم استقلال سیستم خود را تغییر داد و با آوردن آرمان رمضانی به دنبال ارسال های هوایی از جناحین بود. اما جعفر سلمانی نتوانست از عهده این کار بر بیاید و بهتر بود از ابوالفضل جلالی در این دیدار استفاده می شد. ساپینتو در دربی هم دقیقاً همین اشتباه را انجام داد و با اینکه رمضانی را بر تن کرد اما جلالی را نپوشاند.

کاپیتان و مدافع سابق استقلال در مورد داوری گفت: در این دیدار داور پنالتی خاصی نگرفت و متاسفانه اشتباهات داوری بیشتر از گذشته بود و همه چیز به ضرر استقلال تمام شد. در دربی دیدید که چطور استقلال و پنالتی مطمئن علیرضا فغانی را نادیده گرفتند. او همچنین اعتراف کرد که داور پنالتی استقلال را ندیده و استقلال از داوری ضعیف آسیب دیده است.

دیدگاهتان را بنویسید