حمله تند پیشکسوت استقلال به تیم ساپینتو

حمله تند پیشکسوت استقلال به تیم ساپینتو

هاشم حیدری درباره شرایط استقلال گفت: بازی این تیم انتقادات زیادی را به همراه داشته و باید گفت که انتقادات کاملا درست است. به نظر من تیمی که بعد از چهارده هفته ترکیب اصلی را نشناسد مدعی قهرمانی نیست.

وی افزود: آقای ساپینتو چقدر زمان دیگر برای تشکیل تیم دائمی خود نیاز دارد؟ این آقا قبل از فصل مدیریت تیم را برعهده گرفت و در اردوی پیش فصل حاضر شد و به همین دلیل نمی توان گفت هنوز شناختی از فوتبال ایران و استقلال ندارد.

حیدری همچنین گفت: این تیم نیاز به بازیساز دارد و نبود بازیساز کاملا مشهود است. استقلال خوب بازی نمی کند و موقعیت گلزنی ایجاد نمی کند، در واقع این تیم بیمار است. باور کنید من حریص تماشای بازی های استقلال هستم و باید بگویم بازی های این تیم با ساپینتو ارزش دیدن ندارد.

مهاجم سابق آبی ها خاطرنشان کرد: تیم استقلال اثری از تیم حرفه ای ندارد. یک تیم حرفه ای زیبا بازی می کند و نتیجه می گیرد اما در دربی دیدیم که استقلال یک تیم معمولی بود. این تیم بسیار آشفته بازی کرد و بازیکنان برنامه ای نداشتند. اگر بازیکنان توپ را حفظ می کردند می توانستند چند گل دیگر به پرسپولیس بزنند. با این روند می بینم که استقلالی ها موفق نمی شوند و مطمئن باشید تا پایان فصل با مشکل مواجه خواهند شد.

حیدری در پایان تصریح کرد: در تیم ساپینتو موقعیت ها تغییر زیادی می کند. تغییرات زیادی وجود دارد و ما شاهد ترکیب ثابتی از این مربی پرتغالی نبودیم. فصل تمام شد و مشخص شد که این مربی تیم را نمی شناسد. به نظر من باید یک مربی باتجربه ایرانی در کنار ساپینتو قرار می گرفت تا این تیم نتایج بهتری کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید