حمله تند یک پیشکسوت پرسپولیس به سرمربی پرسپولیس

حمله تند یک پیشکسوت پرسپولیس به سرمربی پرسپولیس

ضیاء عربشاهی با انتقاد از انتقاد طاهری از عملکرد حاکمیتی انصاری فرد در پرسپولیس گفت: آقای طاهری در دوران مدیریت شما تادئو، حمامی، میردورگی و اوکراینی ها در تمام حرف و حدیث ها جذب شده بودند. شما درخواست گابریل را به ایجنتش دادید و او آن را به گابریل نداد و باشگاه مجبور شد دوباره بیش از 100 هزار دلار به گابریل بپردازد که این مبلغ قابل توجهی بود که بزرگترین تخلف بود و می دانم که به آن نیز وارد شد. حساب از نهادهای نظارتی و بازرسی.

وی ادامه داد: کوهی از بدهی ها را گذاشتی و شانس آوردی. گرشسببی که سال ها دوست شما و یکی از اعضای هیئت مدیره و مشاور ارشد شما بوده است، بی سر و صدا این بدهی خود را به اهالی و خارجی ها پرداخت کرد، بدون اینکه قندی در دل شما آب شود. اما بعداً بین شما اختلاف شد و گرشسببی گفت چه بدهی هایی داده و چه پرونده هایی را بسته است.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: شما می گویید چرا هزینه ها بیشتر از درآمد است اما در دوره شما که باشگاه درآمد خوبی از سامانه پیامکی داشت چرا این همه بدهی باقی مانده است؟ چون مدیریت درستی نداشتید و نمی دانستید چگونه از حقوق باشگاه دفاع کنید و درآمدهای کلان سامانه های پیامکی به جیب شرکت های رابط و اپراتورها می رفت.

عربشاهی افزود: آقای طاهری، شما و مدیرعامل استقلال از حمایت گودرزی وزیر وقت برخوردار بودید اما کل هیئت مدیره به انصاری فرد وصل بود و همه دیدیم که چقدر شایعات علیه او پخش می شد. رادوشوویچ چه ربطی به انصاری فرد دارد که با وجود قهر و اولتیماتوم مضاعف، اکثر تنها درخواست خارجی این تیم پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: رادوشوف در آن زمان دروازه بان اول لیگ بود و از آنجایی که بیرانوند غایب بود با باشگاه 3 ساله تمدید کرد. حالا شاید یکی دو سال تمدید کردند اما هدف بدی نبود اما چرا نپرسیدند و مقصر اصلی این قضیه هستند. انصاری فرد را می شناسم، دهه شصت به خاطر تیم به قطر نرفت. وی در همان مدت بیرانوند را به مبلغ 700 هزار دلار واگذار کرد و با این درآمد پرونده برانکو را بدون نام بردن از انصاری فرد بسته بود، اما به دلیل مطالبات 2 میلیاردی بیرانوند پنجره بسته شد و گفتند بدهی انصاری فرد است. در پرونده استوکس، اگر باشگاه به درستی دفاع می کرد، این بازیکن می توانست محکوم شود. انصاری فرد با رفتن کالدرون کنار آمد و گل محمدی را رهبری کرد که با درآمد 3.5 میلیون دلاری به فینال و یک چهارم نهایی آسیا رسید.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کجا می رویم؟ چرا اینقدر انسان را نابود می کنید و خوبی هایش را نمی گویید؟ او بدهی خود را به کالدرون چند برابر کرد و استوکس را طلب کرد. آقای طاهری اگر برانکو نبود هنر مدیریتی شما را می دیدیم. نان مسابقه فالا را که برانکو آورده بود خوردی. شما این همه خرید بد داشته اید، بدهی های زیادی جمع کرده اید و تخلفاتی انجام داده اید، به خصوص در مورد گابریل بازیکن برزیلی. شما نمی توانید کسی را سرزنش کنید زیرا باید مسئولیت را بپذیرید.

عربشاهی در پایان خاطرنشان کرد: 12 سال در تیم ملی بودم و به ملی پوشی افتخار می کردم و نزدیک به 14 سال در پرسپولیس به خاطر هواداران و علی پروین و رنگ قرمز فوت کردم. اما قبل از تشرف به پرسپولیس کجا بودید و چه می کردید؟

دیدگاهتان را بنویسید