حمله تند پیشکسوت پرسپولیس به یحیی گل محمدی پس از اقدامات عجیب

ضیا عربشاهی درباره عملکرد پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 98 گفت: تمام بازی های لیگ یک طرف و دربی یک طرف است. زیرا این دیدار حساس ترین دیدار فصل برای هر دو تیم در صوفیه بود. سورپرایز من برای گل محمدی این است که وقتی او اهمیت کسب 3 امتیاز در دربی را به خوبی می داند چرا باید ترکیب اصلی تیمش را تغییر دهد. حتی مربی ای که به تازگی کمترین مدرک مربیگری را در آسیا کسب کرده است، دو بازیکن کلیدی خود را در قلب خط دفاعی از دست نمی دهد.

وی افزود: جای تعجب است چرا که این دو مدافع در طول فصل سابقه بازی طولانی در کنار هم نداشتند اما از سوی دیگر چرا باید مدافعان با تجربه و مستعدی مانند سیدجلال حسینی و وحدت حنان اف نیمکت نشین شوند؟ وی ادامه داد: سوال من از کادر فنی پرسپولیس این است که چرا این دو نفر در دربی حضور نداشتند و آنهایی که تجربه زیادی برای اعزام به زمین ندارند، فکر می کنم 40 میلیون هوادار پرسپولیس از این ترکیبی که گل محمدی به زمین فرستاد ناراحت شدند. زمین

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از عملکرد کادر فنی پایتخت با پیراهن های قرمز گفت: وقتی می دانی یک بازیکن نمی تواند کار خاصی بین سه مدافع تیم حریف انجام دهد، چرا باید با یک مهاجم ترسو بازی کند؟ یکی دیگر از مشکلاتی که من را آزار داد این بود که گل محمدی فراموش کرده بود ترکیب خود را در پایان مسابقه تغییر دهد. شکننده است و هر لحظه می توان آن را تغییر داد، اما شما که همدیگر را خوب می شناسید چرا در 10 دقیقه آخر فراموش کرده اید آیا تغییر می کنید؟

عربشاهی گفت: بازی مختلط بود و هر دو تیم در میانه زمین بازی سختی انجام دادند اما بهتر است کادر فنی درباره عدم حضور کامیابی نیا در ترکیب پرسپولیس توضیح دهد. آقای یحیی می توانستیم 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم اما با اشتباهات تاکتیکی شما و دستیارانتان این اتفاق نیفتاد. به نظر من این تساوی کمتر از یک شکست نیست و شما هواداران را ناراحت کردید.

وی با انتقاد از رفتار گل محمدی پس از دریافت گل تساوی گفت: تنها نتیجه گیری من این است که شما می خواستید اشتباهات خود را از این طریق بپوشانید وگرنه اصلا به فکر این هواداران نبودید. خوب است در یک اتاق بنشینید و به اشتباهاتی که مرتکب شده اید فکر کنید. درست نیست اشتباهات خود را به گردن دیگران بیندازیم. امیدوارم پرسپولیس حالت روحی خود را به دست آورد و به روزهای خوب خود بازگردد.

عربشاهی در پایان گفت: هنوز هم معتقدم قهرمانی دور نیست. شاید هواداران برای گفتن این حرف به من احترام نگذارند، اما باید بدانند که من دیروز و امروز پرسپولیسی نیستم، اما افتخار می کنم که ۱۴ سال پیراهن این تیم را بر تن کرده ام و بسیاری از پیشنهادات علاقه مندی به پرسپولیس را رد کرده ام. این موضوعی است که دیگر قابل مشاهده نیست و برای بسیاری از بازیکنان مشکلات مالی بسیار مهمتر از تی شرت، عرق و تعصب است.

دیدگاهتان را بنویسید