حمله پیشکسوت پرسپولیس به یحیی; گل محمدی جرات این کار را نداشت!

حمله پیشکسوت پرسپولیس به یحیی;  گل محمدی جرات این کار را نداشت!

ادموند بزیک در مورد آخرین اتفاقات دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی و همچنین وضعیت قرمزها در این فصل مصاحبه ای انجام داده است که در ادامه می خوانید:

* به نظرم اقدامات هواداران تراکتورسازی برای این باشگاه شبیه یک قتل غیرعمد بود. ابتدا تحت تاثیر جو ورزشگاه سنگ پراکنده کردند و حالا به دنبال فرصتی هستند تا این موضوع را روی دوش شخص دیگری مثل آلیشیا بگذارند. رفتارهایی از آلیشیا انتظار نمی رفت اما نمی توان گفت اینها برنامه هایی برای کسب 3 امتیاز بازی با تراکتورسازی بود. البته مقصر اصلی سازمان لیگ است که هر شب تصمیم گیری می کند و اصلا مشخص نیست چرا جمعیت تماشاگران به یکباره افزایش پیدا کرده است.

*طبق قانون، داوران نمی توانند بازی را بیش از 30 دقیقه به حالت تعلیق در بیاورند و تصمیم به تعلیق باید در نیمه اول گرفته می شد، زیرا این شرایط برای فوتبال ما نبود که این مدت طول بکشد. همانطور که باشگاه های ما حرفه ای نیستند، ما تماشاگران و هواداران حرفه ای نداریم. به قول مرحوم ناصرخان حجازی: «فقط اعداد پشت لباس ما لاتین شده است». برای حل این مشکل مانند AFC در برخورد با نارنجک انداز جریمه های سنگینی برای باشگاه ها در نظر گرفته می شود تا دیگر شاهد این اتفاق نباشیم.

* پرسپولیس جایگاه خود را از دست داد و بازیکنان سطح پایینی جایگزین آن شدند که باعث سقوط این تیم شد. در واقع فردی که مربی این تیم می شود نه تنها باید به فکر مربیگری باشد، بلکه باید با بسیاری از مشکلات دیگر از جمله حواشی و کمبودهای مالی نیز دست و پنجه نرم کند که یحیی در این زمینه ها ناکام ماند.

* درست است که انتظارات از تیم بالاست اما یحیی نتوانست بازیکن خارجی جذب کند. اگر گل محمدی جسارت استفاده از بازیکنان آکادمی امید پرسپولیس را به بهانه بی تجربگی نداشت، قطعا نتیجه بسیار بهتری می گرفت. حتی اگر نتیجه خوب نبود، فوتبالیست های آینده دار ساخته شدند و از آکادمی به لیگ برتر آمدند.

دیدگاهتان را بنویسید