رویترز: اسرائیل در حمله به تاسیسات اصفهان دست داشت/ مقام پنتاگون: آمریکا نقشی در این حمله نداشت

رویترز: اسرائیل در حمله به تاسیسات اصفهان دست داشت/ مقام پنتاگون: آمریکا نقشی در این حمله نداشت

رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی که نامش فاش نشده است، گفت که اسرائیل در حمله شب گذشته به تأسیسات وزارت دفاع در اصفهان دست داشته است. این خبرگزاری به نقل از سخنگوی پنتاگون افزود که هیچ نیروی نظامی آمریکایی در این حمله نقشی نداشته است، اما از ارائه جزئیات خودداری کرد.

مقامات رژیم اسرائیل بارها گفته‌اند که اگر دیپلماسی نتواند برنامه‌های هسته‌ای یا موشکی تهران را مهار کند، رویکرد نظامی را دنبال خواهند کرد، اما به طور کلی از اظهارنظر درباره این حوادث خودداری کرده‌اند.

لازم به ذکر است پس از حمله میکروپرنده به تاسیسات اصفهان، روابط عمومی وزارت دفاع اطلاعیه ای صادر کرد مبنی بر اینکه شامگاه 8 بهمن ماه 1401 حوالی ساعت 23:30 یک حمله نافرجام میکروپرنده در یکی از مجتمع های کارگاهی وزارت دفاع، خوشبختانه دماغه ها و پدافندها ساخته شده بود، یکی از آنها مورد اصابت مجموعه پدافند هوایی قرار گرفت و دو تای دیگر در تله های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

در ادامه این پیام آمده است: این حمله نافرجام خوشبختانه تلفات جانی نداشت و خسارت جزئی به سقف کارگاه وارد شد که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت های مجموعه ایجاد نشد.

این پیام می افزاید: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت محترم ایران اسلامی این اطمینان را می دهد که با سرعت و جدیت به اقدامات خود برای تولید صلابت، اقتدار و امنیت ادامه خواهد داد و این اقدامات کور تأثیری بر تداوم توسعه کشور نخواهد داشت. به خواست خدا

دیدگاهتان را بنویسید