دنیا جرات ندارد به جمهوری اسلامی چپ نگاه کند/دشمن از هر کار نابخردانه ای پشیمان است


ساعت: 11:12
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896311

میتبی ذوالنوری با بیان اینکه در بعد موشکی امروز دنیا جرات نگاه چپ به جمهوری اسلامی را ندارم، گفت: رژیم صهیونیستی اگر بخواهد از چپ به جمهوری اسلامی نگاه کند، رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری شامگاه جمعه در یادواره شهدای گرب کلاردشت اظهار داشت: دشمن 8 سال جنگی ناخواسته، نابرابر و نامتقارن را از زمین، دریا و هوا بر مردم ما تحمیل کرد.

وی افزود: اولین هدف دشمن سقوط نظام اسلامی و اشغال و تسخیر پایتخت جمهوری اسلامی بود. صدام در روزهای آغازین جنگ با تلویزیون عراق درباره جبهه غرب گیلان مصاحبه کرد. .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاستگذاری شورای اسلامی شهر اضافه کرد: دومین هدفی که کمترین دشمن را متقاعد کرد، تجزیه کشور اسلامی ما بود. همه استان های مرزی ما را خطرناک کردند.

ذوالنوری با بیان اینکه دشمنان با کشتار و اقدامات جنایتکارانه خباثت خود را نشان می دهند، افزود: موارد در جنوب و جنوب شرق سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و درگیری ترکمن ها در صحرا و گنبد و ماجرای قیام مسلحانه اتحادیه کمونیست ها ایران در آمل شهر توسط هزار سنقر پرونده های شمال غرب کشور و جنایات گروهک های ضد انقلاب در کردستان و سایر جریانات به اقصی نقاط کشور گره خورده و با تجزیه طلبی سعی در ناامن کردن استان های مختلف داشتند. شعارها

وی ادامه داد: علاوه بر تلاش گروهک های ضد انقلاب مانند فدائیان، منافقین، فرگان ها، جنبش مسلمانان مبارز، پیکار و سایر جریانات، هر جنایتی را مرتکب شده اند که از انفجار و قتل گرفته تا آدم ربایی و … مثله کردن، تحریف جنگ ناخواسته هم کار آنها بود، وقتی تمام استکبار پشت سر دشمن بودند، وقتی لشکر پیروز 25 کربلا می جنگیدند، آسمان بالای سرمان به نمایشگاهی از پیشرفته ترین ها تبدیل شده بود. هواپیما در جهان، چه از شرق و چه از غرب.

ذوالنوری با تاکید بر اینکه همه دنیا در مقابل کشور ما ایستادند، تصریح کرد: چه چیزی باعث شد که این دشمن شکست بخورد و مردم ما با سربلندی، پرچم عزت را بر دوش بگیرند و نظام سلطه نیز تشخیص و اذعان دارد که اگر من می خواهم صلح، ثبات، امنیت و آرامش در خاورمیانه و خلیج فارس حاکم شود، جمهوری اسلامی باید یک طرف معادله قدرت باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاستگذاری شورای اسلامی شهر تصریح کرد: با وجود همه فشارها و تحریم های فلج کننده، امروز شاهد درخشش جمهوری اسلامی به عنوان رهبر کشورهای اسلامی در منطقه هستیم.

ذوالنوری گفت: مردم ما فراموش نکرده اند که در آن زمان وقتی به یک درمانگاه و بیمارستان محدود مراجعه می کنند، پزشکان هندی، پاکستانی و بنگلادشی در کرک بودند و تنها در ارتش ما بیش از 4 هزار مستشار آمریکایی و نیروهای ایرانی داشتند. اجازه انجام کارها را نداشتند

وی با بیان اینکه ارتش ایران در دوران رژیم شاهنشاهی احساس حقارت می کرد، گفت: شاه ایران به عنوان نگهبان آمریکا در منطقه شناخته می شد و ژاندارم منطقه محسوب می شد، اما امروز جمهوری اسلامی متهم به تصرف منطقه E می شود. .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاستگذاری شورای اسلامی کشور تصریح کرد: امروز در لبنان، سوریه، یمن، عراق و سایر کشورهای منطقه سایه جمهوری اسلامی مانع تحقق نقشه های شوم جمهوری اسلامی ایران است. استکبار جهانی و آمریکا و ایران اسلامی در دنیا سربلند و مقتدر است.

ذوالنوری با طرح این سوال که چرا اروپایی‌ها امروز خواستار امضای مجدد برجام هستند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی نمی‌خواهد خود را به چاه بیندازد و می‌گوید اگر راست می‌گویید و به دنبال توافق هستید، نمی‌کند. می خواهند از توافق هسته ای، اورانیوم غنی شده استفاده کنند، سانتریفیوژهای پیشرفته ما را بگیرند و ما را به جایی برسانند که بازگشت سخت باشد، سپس با اتهاماتی که رژیم صهیونیستی برای ما ایجاد کرده و بر اساس ادعاهای واهی، پرونده را ببندند.

وی ادامه داد: امروز اگر معاهده با شما توافق شود فردا از کجا بدانیم که پرونده ما را به بهانه سند جعلی ارائه شده از سوی رژیم صهیونیستی به شورای امنیت سازمان ملل نخواهید برد و قطعنامه های هفت گانه را پس نمی دهید. و تحریم ها قوی تر از قبل برنمی گردند و غیره. آیا تضمینی وجود دارد؟

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاستگذاری شورای اسلامی کشور تصریح کرد: امروز نه می خواهند امتیاز بدهند و نه جرأت فشار به جمهوری اسلامی ایران را دارند و زبان تهدید آنها رنگ باخته است و باید گفت که دلیل آن ترس از قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

ذوالنوری با بیان اینکه اگر امروز تهدید نظامی برای دشمن امکان پذیر بود، نمی توانست با ما مذاکره کند و به دنبال امضای قرارداد وین باشد، افزود: امروز دشمن به قدرت ما پی برد و دید که پاهای خود را از ردای خود دراز می کنند. به فرزندان این ملت آنچنان با انگشت سیلی زدند که فراموش نمی شود.

وی با طرح این سوال که آیا پس از جنگ جهانی دوم سابقه ای وجود داشته است که آمریکا بیشتر در حالت تدافعی بوده باشد تا تهاجمی؟ وی گفت: امروز انگلیسی ها جرات ندارند به حریم خصوصی مردم حمله کنند. زیرا ما به سطحی از بازدارندگی دست یافته ایم که دشمن را از هر اقدام نابخردانه پشیمان می کند.

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاستگذاری شورای اسلامی شهر گفت: در این سال ها گاهی از تحریم ها دوری کردیم، گاهی دست خود را از زیر صخره دشمن بیرون آوردیم و آن را خنثی کردیم و برخی تحریم ها باقی مانده است.

ذوالنوری گفت: در برخی جاها مانند خودروسازی می بینیم که کارنامه افتخاری نداریم و در برخی صنایع می بینیم که کارنامه ما افتخاری است و دنیا از پیشرفت جمهوری اسلامی در حیرت است. “

وی گفت: می بینیم که دنیا از پیشرفت جمهوری اسلامی کور شده است. ما سلاح های سبک، توپخانه، تانک و ترابری، خودروهای زرهی، هواپیمای صاعقه گیر کوثر، هلیکوپترهای شهید، زیردریایی، کشتی و ناوچه و در برخی موارد ناوشکن می سازیم.» ما با تکنولوژی روز دنیا برابریم.

نماینده مجلس شورای ملی قم در شورای اسلامی با بیان اینکه امروز در بعد موشکی دنیا جرات نگاه چپ به جمهوری اسلامی را ندارد، تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد از نگاه به جمهوری اسلامی نگاه کند. چپ، رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان خواهد کرد.

ذوالنوری تصریح کرد: مردم ما تاوان برجام را دادند و حقوق مردم ما باید بازگردانده شود و اگر طرف مقابل صادقانه بپیوندد، نماینده جمهوری اسلامی هیچ نگرانی ندارد.

وی با اشاره به اینکه امروز دنیا از پیشرفت جوانان ما شگفت زده شده است، افزود: دلیل آن این است که برخی فکر می کنند تحریم ها، مشکلات و گرانی ها دستاورد انقلاب است و تمام رسانه های دنیا روی این موضوع تمرکز کرده اند تا امید را از بین ببرد و مردم را از مسیری که رفته اند پشیمان کند و عامل مشکلات را در انتخاب مردم در مسیر انقلاب القا کند.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاستگذاری شورای اسلامی با بیان اینکه هرجا روحیه و اندیشه انقلابی و جهادی وجود داشت شاهد رشد، تعالی و جهش بودیم، افزود: هرجا عقب مانده بودیم، آن جا روحیه انقلابی سرکوب شده یا غیرت. -انقلابیون سوار محوطه شدند و اسب های خود را تاختند.

وی ادامه داد: انقلابیون فیش های حقوقی، رانتی و عطوفت گزافی ندارند، اما انقلابی اهل فساد، تبعیض و پارتی بازی نیست، بلکه انقلابی و مدیر همه جا به دنبال رشد و تعالی خواهند بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاستگذاری شورای اسلامی شهر گفت: با وجود اینکه در یک سال گذشته شاهد مشکلاتی بودیم اما باید بدانیم که دولت قبل خزانه را خالی کرد اما دولت انقلابی بین 10 تا 12 هزار میلیارد تومان در ماه پول دارد. ، اوراق دولت قبل و بودجه کشور پیشور را تسویه می کند و ارتباط ایران را با منطقه قطع می کند.

ذوالنوری یادآور شد: امروز برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم اقداماتی انجام شده است.

وی با اعلام اینکه مردم صاحبان انقلاب هستند، تصریح کرد: آینده دور نیست، بلکه بسیار نزدیک است. امیدواریم روحیه انقلابی و اعتقادات دینی رمز موفقیت در دفاع مقدس و همه عرصه های سخت انقلاب باشد و امروز نیز به همین روحیه نیازمندیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاستگذاری شورای اسلامی کشور گفت: باید به خون شهدا وفادار باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید