دشمنان جرات ندارند به آسمان جمهوری اسلامی ایران نگاه کنند


ساعت: 13:31
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818214

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دلیل اینکه دشمنان جرات نمی کنند به آسمان ایران چپ نگاه کنند، اقتداری است که توسط نیروی انسانی وفادار، متخصصان و تجهیزات بومی برای کشور ایجاد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از اماکن و مواضع منطقه پدافند هوایی جنوب کشور، ضمن تبریک سال نو، گفت: در چهره شما جوانی، شور، قدرت و مقاومت است. به هدف امروز امنیت، آسایش و اعتبار کشور مرهون تلاش اقوام است که وظایف خود را به بهترین نحو شبانه روزی انجام می دهند.

وی خدمت به فرماندهی معظم کل قوا را نعمت بزرگی خواند و گفت: در هیچ کجای دنیا نمی دانیم که فرمانده ولی فقیه است و این نعمت فقط در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد. ما مسئولیت بسیار سنگینی در برابر فرصت خدمت در میهن اسلامی داریم و باید سرباز واقعی باشیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: مقام معظم رهبری پدافند هوایی را اولویت اول دفاعی کشور معرفی کردند. این اولویت اول وظایف و مسئولیت های زیادی را به همراه دارد و ما را ملزم می کند که وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

امیر سرتیپ امیر صباحی فرد اطلاعات و عملیات را در افزایش توان رزمی موثر دانست و خاطرنشان کرد: دلیل اینکه دشمنان جرات نمی کنند به آسمان جمهوری اسلامی ایران چپ نگاه کنند، قدرت ایجاد شده توسط نیروی انسانی وفادار، متخصصان و تجهیزات بومی است. برای کشور ما امروز بدون توجه به مرز، قطعات سامانه های پدافندی را تولید می کنیم و از این نظر مشکلی وجود ندارد.

وی در پایان گفت: منطقه پدافند هوایی جنوب به دلیل داشتن شرایط خاص یکی از حساس ترین مناطق پدافند هوایی است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید