حکومت منطقه ای جمهوری اسلامی جرات تجاوز دشمن را داشت


ساعت: 14:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1814653

حجت الاسلام هراتی مطلق با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی در منطقه است و دشمن نباید به خاک آن حمله کند، گفت: برخی ساده لوح ها می گویند چون دشمن حساس نیست باید دفاع کمتر شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علیرضا هراتی امام جمعه مطلق کوچان در گفت و گو با صبح توس گفت: جوانان امروز برای ساختن شخصیت و قهرمان شدن باید الگو داشته باشند.

وی افزود: بهترین الگو برای جوانان همان شهدا و سرداران شهید سلیمانی، کلاهدوز، همت و… هستند چرا که در بهترین فصل زندگی خود با نثار جان خود و نوشیدن شربت شهید در دفاع از این سرزمین و … اب. “

امام جمعه کوچان با اشاره به دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت:

وی گفت: این چندمین بار است که رهبر معظم انقلاب به این مجلس تذکر می دهند که در امور اجرایی کشور دخالت نکند و نمایندگان باید بدانند که هیئت امنا این احکام را ملاک صلاحیت بررسی اختیارات قرار می دهد. “

حجت الاسلام هراتی مطلق با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران کشوری قدرتمند در منطقه است و دشمن نباید به خاک آن دست درازی کند، افزود: کمتر اقدام کنید.

وی بابیان اینکه امروز در فضای مجازی دشمن، مردی که استاد اخلاق است اغوا می شود و این مرد از موقعیت خود سوء استفاده می کند و نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال می برد و زیر سوال می برد، گفت: امروز در فضای مجازی دشمن، فردی را که صاحب اخلاق است اغوا می کند.

امام جمعه کوچان یادآور شد: امروز درهای فضای مجازی باز است و همه می توانند وارد شوند و مطالب مورد نظر خود را بیان کنند، اما این مسائل باید مطابق فرمایشات و سخنان امام و رهبری و اصول قانون اساسی باشد. دشمن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید