اولویت دادن به کسانی که با مشکلات حمل و نقل عمومی سروکار دارند/ حامیان اغتشاشات و فتنه گران جایی در حکومت انقلابی و حکومت اسلامی ندارند.

ساعت: 15:19
تاریخ انتشار: 1400/10/24
کد خبر: 1800412

در خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی آمده است;

آئین سیاسی نماز جمعه در شهرهای آذربایجان غربی برگزار و برخی موضوعات روز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ، آئین سیاسی نماز جمعه در شهرهای آذربایجان غربی برگزار شد و ائمه جمعه موضوعات مرتبط با موضوعات روز را به شرح زیر مطرح کردند.

به کسانی که با مسائل حمل و نقل عمومی سر و کار دارند اولویت بدهید

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه با تاکید بر اینکه محیط انسان باید تمیز و مرتب باشد، افزود: خداوند متعال تاکید دارد که بندگانش در محیطی زیبا زندگی کنند و به طور منظم و منظم این امر باید یک محیط زیبا باشد. اولویت مدیریت شهری

وی با اشاره به مشکل سیب در استان گفت: لازم است مسئولان با برنامه ریزی چند ساله برای حمایت از این محصول این مشکل را مدیریت کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مسئولان باید برای چند سال صادرات سیب را تسهیل کنند تا مشکلی برای کشاورزان پیش نیاید و چند سال دیگر مشکل حل شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریش با اشاره به اینکه قیام قم فراموش نشده است، گفت: در این روز قیام امام راحل به اوج خود رسیده است و این روز تاریخی باید به جامعه و نسل جوان سرایت کند.

وی گفت: دشمنان دین مبین اسلام هدف قرار داده اند و قصد دارند احکام دین را در جامعه به درستی اجرا نکنند و باید در مقابل این نقشه دشمنان ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به روز تکریم مادران و همسران شهدا ادامه داد: مادران و همسران شهدا انسان های صبور هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به لزوم برخورد مؤدبانه با گله گفت: حتی اگر بخواهد عصبانی شود این رفتار باید مؤدبانه و متین باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قریش تصریح کرد: باید رفتار پسندیده ای داشت که مورد رضایت خداوند متعال در جامعه باشد زیرا رفتار نیک مورد تاکید خداوند متعال است.

حامیان قیام و فتنه در حکومت انقلابی و حکومت اسلامی جایی ندارند

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به ویژگی های کارگزاران حکومت اسلامی، گفت: وظایف و ویژگی های کارگزاران حکومت اسلامی در فرمایشات امیرالمومنین (ع) بیان شده است. باید مورد توجه مسئولان و سیاستمداران باشد.

امام جمعه میاندوآب افزود: در حکومت اسلامی توهین کنندگان و خیانت کنندگان به نظام، حکومت و انقلاب اسلامی جایگاهی ندارند و مردم با این گونه انتصابات مخالف هستند.

وی با بیان اینکه در دولت انقلابی نباید کسی را به عنوان مسئول یا استانداری که حامی اغتشاشات و معاندین است انتخاب کرد، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، اغتشاش خط قرمز نظام است و معتقدند که نباید. مجدداً انتخاب یا منصوب شوند.

حسن زاده با بیان اینکه رئیس جمهور و وزیر کشور باید هوشیار باشند، افزود: جای تعجب است که یاغی ها و کسانی که هشت سال خیانت کردند به قدرت برسند یا دوباره در قدرت بمانند.

وی با تاکید بر اینکه باید در انتخاب های خود ایمان و تقوا را مد نظر قرار داد چرا که در غیر این صورت از انقلاب و ولایت فاصله می گیرید، گفت: قطار انقلاب اسلامی در حرکت است و هرکس سوار این قطار شود نجات پیدا می کند.

وی با بیان اینکه مردم میاندوآب غیور بودند و 850 شهید تقدیم انقلاب کردند، افزود: مردم ولایی و فرمانداری می خواهند که در میان آنها باشد و به دل و مشکلات آنها رسیدگی کند و در غیر این صورت قطعا مردم با این امر مخالفت خواهند کرد.

حسن زاده همچنین با بیان اینکه دولت، مجلس و قوه قضاییه انقلابی در قدرت بودند، گفت: از سه قوه انقلاب می خواهیم که با هم متحد شوند و مشکلات مردم را حل کنند.

دشمن تمام تلاش خود را در مقابل جبهه مقاومت به کار گرفت

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت اظهار داشت: مادران و همسران شهدا سربازان گمنامی هستند که صبورانه راه عزیزان خود را ادامه دادند، این بستگان نیمه پنهان ماه هستند. مقام همسران و همسران شهدا را فقط می توان به مقام شهید نسبت داد.

جمعه پلدشت افزودم: تربیت پیروان صالح و راستین انقلاب اسلامی مدیون نقش مادران شهداست. پیروی از این شعار ماندگار برای تربیت نسل آینده الگوی ارزشمندی برای زنان جامعه امروزی ماست.

وی با تاکید بر ترفندهای دشمن برای شکستن جبهه مقاومت، گفت: نظام سلطه برای از بین بردن مقاومت هایی که در منطقه و حتی فراتر از آن در حال گسترش است از ابزارها و ترفندهای مختلفی استفاده کرده است که از جمله آنها می توان به نظامی، سیاسی، اقتصادی، رسانه ای و فضای مجازی، علمی و علمی اشاره کرد. و صنعتی

دشمن هنوز ملت بزرگ و انقلابی ایران را نشناخته است

حجت الاسلام سیدمحمد هاشمی امام جمعه ماکو در خطبه های سیاسی نماز جمعه درباره محاسبات آمریکا و چرایی آن گفت: لیست بلند بالایی از اشتباهات محاسباتی آمریکا و شکست های استراتژیک استکبار وجود دارد.

امام جمعه ماکو افزود: دشمن بارها در محاسبات خود علیه ملت ایران اشتباه کرده این است که دشمن هنوز ملت بزرگ و انقلابی ایران را نشناخته است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان ماکو منطقه ای کوهستانی و سردسیری است لذا بهره مندی همه مردم روستاهای این شهرستان از نعمت گاز ضروری است. متاسفانه تا امروز 36 روستای گازدار ماکو گازدار شده است.

محاسبات آمریکایی ها همیشه اشتباه بوده است

حجت الاسلام عسگر جلالی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم، گفت: آنها همواره در محاسبات خود دچار اشتباه بوده اند.

امام جمعه چهاربرج با برشمردن تعدادی از شکست های حساب شده آمریکا در مقابل انقلاب و جمهوری اسلامی افزود: تلاش برای حفظ حکومت پهلوی، شکست عملیات طبس، شروع جنگ هشت ساله علیه انقلاب و مردم ایران اسلامی، تحریم، شورش، فرهنگ و شورش، جنگ و غیره. مسائلی بود که آمریکایی ها همیشه محاسباتی را علیه انقلاب اسلامی داشتند، اما همه آنها شکست خوردند.

وی با تاکید بر اینکه نباید از دشمن غفلت کرد، گفت: دشمن هیچ گاه دست از دشمنی بر نمی دارد و در دوران انقلاب اسلامی نیز شاهد این معضل بوده ایم و از این رو باید همواره هوشیار و آگاه باشیم.

جلالی گفت: باید همواره گوش به فرمان ولایت باشیم و همواره در صحنه حضور داشته باشیم و آرمان ها و شعارهای انقلاب را حفظ کنیم.

امام جمعه از چهاربرج با بیان اینکه باید به جوانان غیور و مومن خود اعتماد کنیم، گفت: باید وصیت نامه شهدا و امام شهدا را جلوی چشم خود نگه داریم و مراقب دست فروشان و نفوذی های خود باشیم و اجازه ندهیم آنها حساس شوند. موقعیت ها

وی با تاکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل و متحدانشان نمی توانند اشتباه کنند، افزود: اینجا ایران اسلامی است، تا کنون درخشیده و می درخشد و خواهد درخشید. متوجه شدید که آمریکا چقدر از بچه های ایران اسلامی می ترسد.

جلالی گفت: آمریکا می داند که انتقام سختی در راه است و ما انتقام تروران سردار سلیمانی را خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید