دشمنان جرات ندارند به ایران چپ نگاه کنند/ نیروهای مسلح در اوج قدرت هستند


ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۳
کد خبر: 1883118

فرمانده نیروی هوافضای ارتش با بیان اینکه دشمنان جرات ندارند به سمت ایران چپ نگاه کنند، گفت: چشم ما باید چشم روستا باشد و یک قدم به جلو و یک قدم به عقب نرویم. امروز اقتدار ارتش مرهون حرکت و پیروی از ولایت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی پایگاه هوانیروز آبیک، مراسم بزرگداشت سردار شهید ایرج عیوضی در جوار مزار شهید با حضور سردار سرتیپ یوسف قربانی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. ارتش ایران و سردار سرتیپ حسین محمد شفیعی فرمانده لشکر 16 زرهی قزوین.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با اشاره به اینکه هر چه ایران اسلامی دارد به برکت خون شهدا، ایثارگران و خانواده های معظم این عزیزان است، گفت: اگر آمریکا باشد. امروز یک ابرقدرت دروغین است، به برکت شهدا، جانبازان و خانواده های آنهاست.

امیر قربانی ادامه داد: امروز نیروهای مسلح ما در دنیا بازدارنده محسوب می شوند. وقتی می بینیم عین الاسد چند ساعت بعد از شهادت سلیمانی بمباران می شود و آمریکا جرأت نمی کند چیزی بگوید، نشان از قدرت ایران در جهان است.

وی تصریح کرد: امروز هم علیرغم اینکه دشمن در فضای مجازی علیه نظام سرمایه گذاری کرده است، اما با وجود تندی و ولایتمداری جوانان ما، دشمن راه به جایی نبرده است.

امیر قربانی افزود: باید مراقب وسوسه های دشمن باشیم و گمراه نشویم. دشمن از طریق فضای مجازی می خواهد خانواده را از هم بپاشد زیرا می داند که اساس کشور ما بر پایه خانواده است. ما باید بیشتر مراقب باشیم و به شهدا و خانواده هایشان نگاه کنیم.

و ادامه داد: چشم ما باید چشم ولایت باشد و نه یک قدم به جلو حرکت کنیم و نه یک قدم به عقب. امروز اقتدار ارتش مرهون حرکت و پیروی از ولایت است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: دولت ما دولت خداست، شاید مشکلاتی وجود داشته باشد، بیش از 40 سال است که تحت فشار تحریم های سنگین هستیم، اما نیروهای مسلح ما اقتدار خود را حفظ کرده اند و مشکلی در این زمینه نداریم.

امیر قربانی افزود: امروز می بینید که دشمنان ما در کشورهای همسایه ایران چه آشوب هایی به پا کرده اند اما جرأت نمی کنند نگاه چپی به کشور ما داشته باشند که با جانفشانی شهدای عیوضی، صیاد شیرازی و… ایجاد شده است. “

وی با اشاره به اینکه شهید عیوضی با اینکه کمتر از 7 ماه از ازدواجش می گذرد، جان خود را فدای ولایت کرد و با خدا معامله کرد و استمرار و عزت آنان از آثار آن معامله است، ادامه داد: باید در این باره توضیح دهیم. دستاوردهای انقلاب در قالب جهاد آن را به مردم نشان دهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید