حمله تند مدیرعامل سابق پرسپولیس به یحیی; کنایه سنگین گل محمدی

حمله تند مدیرعامل سابق پرسپولیس به یحیی;  کنایه سنگین گل محمدی

پس از ناکامی پرسپولیس در این فصل، مهدی رسول پناه، مدیرعامل سابق این باشگاه انتقادات تندی از کادرفنی و برخی مدیران باشگاه داشت که در ادامه می خوانید:

* شیرینی پیروزی هایی که سال هاست پرسپولیس برای هواداران چشیده است، مرهون حضور مربیانی دلسوز، حرفه ای و با تجربه است که فرصت ها را تشخیص داده، کاستی ها را اصلاح کرده و ستاره ها را مثمر ثمر کرده و نهایت پیروزی و قهرمانی را برای پرسپولیس به ارمغان آورده اند.

* با قدردانی از زحمات اعضای تیم، باید بگویم که برای همه مشخص شد که بقیه ظروف عسل برانکو و کالدرون از بین رفته است! میراثی که در تخت جمشید بنا کردند از بین رفت. آقایانی که مدعی امپراطوری بودند دو سال و نیم حتی لانه زنبوری او را خوردند و میراث قهرمانانه برانکو را با اقدامات خود از بین بردند. هر دو عسل خوردند و ظرف او را شکستند! در نتیجه بیش از 40 میلیون هوادار امیدوار ناامید و ناراحت شدند بدون اینکه آقایان در نحوه ارائه خود پذیرفته شوند. فقط بهانه می آوردند! بگو برانکو کی خود را توجیه کرد؟ برانکو چه زمانی عصبانی شد یا تهدید به استعفا کرد که دستمزد نگرفت؟ با کدام بازیکنان به فینال آسیا رفتید؟ برانکو چه زمانی به داور و دیگران بی احترامی کرد؟ برانکو چه زمانی بی پولی در باشگاه را برای جذب بازیکنان حرفه ای بهانه ای برای از دست دادن تیم قرار داد؟

* برانکو قطعا معمار بزرگ قهرمانی در پرسپولیس بود و به خاطر تعهد و تجربه اش ستاره آفرین بود. متاسفانه برخی از افراد به نام برانکو آلرژی داشتند. من حدود 2 سال سکوت کردم تا آسیبی به پرسپولیس نرسد. من به عنوان یک هوادار واقعی از طرفداران باشگاه بودم و هستم، اما اکنون با گذشت زمان و برداشتن پرده ها، چیزها و حقایق زیادی توسط هواداران گفته می شود. هواداران فهمیدند، همه چیز را به خوبی تجزیه و تحلیل کردند.

* بارها و بارها از مربیان و مدیران خواسته ام که در خصوص چگونگی و چرایی پرونده های جاری و آسیب شناسی جریان هایی مانند: اجرای سناریوی اخراج کالدرون و سپس فسخ قرارداد شهرهودرو و حضور یحیی گل محمدی در پرسپولیس، استوکس و اوساگا صحبت کنند. او حدود 40 تا 50 میلیارد تومان برای پرسپولیس گذاشت، انتقال چند بازیکن به این تیم و سناریویی به وجود آمد که باشگاه پول برانکو را به موقع پرداخت نکرد تا پنجره را ببندد، برانکو را جلوی چشمان باشگاه و هواداران قرار داد. آن را نابود کرد تا حذف بازیکنان محبوب دیگر اثری از تیم برانکو باقی نخواهد ماند. البته من در دوران مسئولیتم از این پیشنهادات رد نشدم و هزینه آن را پرداخت کردم.

منبع: روزنامه آرمان

دیدگاهتان را بنویسید